Beauty: Aussie styling products

/ čtvrtek 28. ledna 2016

Různé testovací články budou teď na tomto blogu asi o něco obvyklejší. Tentokrát se s vámi chci podělit o mou první zkušenost se značkou Aussie. Již dlouho jsem toužila vyzkoušet od nich nějaký produkt a tentokrát jsem dostala na testování hned 3 jejich stylingové produkty. A rozhodně tím u téhle značky nekončím.
Styling na vlasy je pro mě docela důležitý, protože jinak mi vlasy lítají na všechny strany a bez nějaké alespoň lehké úpravy to zkrátka není ono. Zkoušela jsem proto lak na vlasy, tužidlo a suchý šampon.

MIRACLE DRY SHAMPOO - (pro normální, splihlé vlasy - na objem) Suché šampony jsou můj pomocník nr.1. ofinatí jistě znají obzvlášť. Takový šampon, který jen naskříkáte a vše je jako dřív se prostě hodí. Hodně jsem se bohužel setkávala s těmi příliš práškovými. Ve vlasech mi potom zanechaly nepříjemný pocit a ještě byly takové šedější :D Tenhle si teda ale musím vynachválit a nemůžu mu vytknout absolutně nic. Obsohuje extrakt z australských jojobových semínek a není práškový, je to zkrátka sprej. A účinkuje na jedničku. Nádherně navíc voní a vlasy osvěží. Objem dodá menší, ale to je s mými jemnými vlasy přeci jen komplikovanější.

MIRACLE STYLING MOUSSE - (pro objem a kondici vlasů) Tužidla jsem nikdy moc nepoužívala, ale možná je to chyba. Tohle jsem ozkoušela a mám z něj příjemný pocit. Vůbec neslepuje a má příjemnou mořskou vůnu. Hezky fixuje.  Tu mořskou vůni má za vinu mořský korál, který je v ružidle obsažen.

MIRACLE HAIRSPRAY - (vlasy lesklé a držící) Když jsem si poprvé nastříkala na vlasy tohle tužidlo první mě upoutala vůně - ta je totiž z divoké třešně, která ve spreji je. Hned mi to vonělo jako žvýkačky! :D Nicméně fixace tohohle spreje je střední. Takže neslepuje, ale příjemně a přirozeně drží. Vlasy díky němu drží na svém místě (takže opět ideální i pro ofiny) a přirozeně se lesknou. Nanesete od kořínků ke konečkům a vše je jak má být. Neslibuje tvrdé držení a fixaci, ale zkrátka tu přirozenou pošlušnost, žádné rozlítané vlasy. A to mi vyhovuje protože vlasy jsou krásné a i příjemné na dotek.

Sečteno podrtřženo. Vítězi jsou pro mě rozhodně suchý šampon a sprej na vlasy (málo sprejů na vlasy mi tak krásně voní). Z pěny jsem až tak nadšená nebyla, ale i ta si určitě najde svoje milovníky. Určitě chci dál zkusit nějaký Aussie šampon, které si každý tak vychvaluje. A jaké máte zkušenosti s touhle značkou vy?

K závěru chci připomenout soutěž právě s Aussie ZDE. Můžete vyhrát právě tuto řadu k testování.

A ještě chci připomenout. Pokud jste četli tento článek o tom, co pro mě znamená život bez limitů, tak určitě víte, že kromě vás soutěžíme i my blogerky. Soutěžíme s kolážemi právě na toto téma a tak určitě budu ráda, když zahlasujete pro tu mou ZDE (pokud chcete samozřejmě) :)


2 komentáře

  1. Já mám doma tužidlo a lak .. Tužidlo dobre, ale s lakem teda spokojena nejsem.. Ale to asi proto, že ja od laků vždy očekávám 100% fixaci - když si nakulmuji vlasy, aby mi vydržely hezke minimálně cely den a to u tohoto laku rozhodně nefunguje.. Takže mě Aussie docela zklamalo - ale jak říkam, asi proto, že mám jiné požadavky, než ty :))

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám kondicionér a šampon a přestala jsem obojí používat, asi mám nějaké náročné vlasy. :D

    OdpovědětVymazat

Johana Koliandrová. All rights reserved. © .