Saggitarius

/ čtvrtek 11. února 2016




Nevím jestli jsem to zmiňovala nebo ne, ale času je teď opravdu pomálu a tak vypadá i moje přispívání. Ač bych ráda přispívala častěji není čas a dějí se zkrátka jiné věci (čtěte práce).  Grr. Měla jsem ale přes víkend čas nafotit outfit a tak ho konečně publikuji. Je to takový, jaký byste u mě jistě nečekali - celočerný. Novinky u mě je, že mám na nose piercing - tenhle je fake, ale mám v plánu si ho jít brzy propíchnout. Jen jsem potřebovala vědět jak na mě bude vypadat. V dnešní době plné septumu se mi zdá tenhle ultra skvělý! Astrologické tričko, které jsem náhodně v H&M, jsem musela mít. Nevím jak to vysvětlit. Nevěřím vyloženě slepě horoskopům a znamením. To by se po světě pohybovala spousta stejných lidí, ale věřím, že jistou spojitost naše datum, hodina narození a různé ascendenty mají. Ať už ne přesně, ale hvězdy vždy podle mě měli jistou moc. Já jsem kupříkladu střelec. Což na mě v nečem sedí, v něčem ne. Například upřímnost za každých okolností, dobrodružnost. Ale zase nejsem žádný extra společenský člověk a tak dál. Jako asi většina lidí, každý se může v nějakém tom horoskopu najít i když to není jeho znamení. Nicméně něco tam je. Jak to máte vy?


biker jacket METALSHOP
shoes DR.MARTENS
cardigan H&M
backpack TOPSHOP
piercing, hat EBAY

Photos by Karolina H.

33 komentářů

  1. Pěkný outfit :) kde je to focené? Připomíná mi to nějaké místo, ale nemůžu si vzpomenout :D:)
    One blondie life

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Je to focené u Národního divadla, z té druhé strany jak je tam takový ten podchod :)

      Vymazat
  2. Wow, jsi neuvěřitelně krásná baba, jsem ráda, že i bloggerky srdcem rockerky umí ukázat, jak se to dá nosit!

    OdpovědětVymazat
  3. Naprosto perfektní outfit na naprosto krásné slečně.

    OdpovědětVymazat
  4. Musím říct, že jsi přesně tip na kroužek! Kdy jsem si ho já v sedmnácti nechávala píchnout (takže před 7 lety), přišla jsem si snad jediná v ČR a holky ve třídě se divily, proč si nedám pecku. Protože prostě kroužek je mnohem hezčí a osobitější (ačkoliv teda ve Španělsku ho má 99% holek, který maj propíchlej nos :) ).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. * typ.. jinak nejsem na ČJ pako..

      Vymazat
    2. Jee no tak to dekuju, to jsem rada, ja se prave bala, ze me nebude sluset zrovna :D Vid krouzek je mnohem zajimavejsi a tady v cechach (kdyz uz ne ve Spanelsku) je alespon o mnoho originalnejsi! :) A je mi to jasny, splest se muze kazdy, taky delam obcas vselijaky preklepy :D

      Vymazat
  5. Ta poslední fotka je super. :)

    OdpovědětVymazat
  6. to bude asi tím, že sice jsi střelec, ale tvůj ascendent v jiném znamení. Skoč si k astrologovi a dozvíš se spoustu věcí. Já u něj byla náhodou včera a bylo to moc inspirativní! Kdybys chtěla tip tak dej vědět. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja si zkousela takovy test na internetu, ktery ti zjisti i ten ascendent, a hooodne to bylo temer stejne az na par vyjimek! :) Ale navsteva u astrologa by taky byla zajimava, jaky mas tip? .)

      Vymazat
  7. Nevím jestli je to tím piercingem nebo celkově líčením nebo oblečením, ale přijde mi, že na těchto fotkách vypadáš starší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo? Tak to jsem rada, konecne taky vypadam na svuj vek :D

      Vymazat
  8. Zase raz skvelý outfit!! :3 Super jeans ja mám tiež také a sú moje najobľúbenejšie :) Takisto aj Bundička a čiapka sú super! :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  9. Jee tricko mam taky, je bozi!
    A se septumem souhlasim, mela sem ho 2 roky a pred rokem jsem ho vyndala a jsem za to rada. O klasickym krouzku ted taky premyslim. Jeste se mi hodne libi dva krozky tesne vedle sebe a jeden z nich musi byt trosku mensi. Outfit jako vzdy super!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To co popisujes se mi taky hrozne libi co jsem tak videla. Je to super napad a originalni, do toho urcite jdi. Ja zatim ale teda necham jeden :) A moc dekuju :)

      Vymazat
  10. Tak pro to tričko si budu asi muset zítra skočit! ♥ ten piercing k tobě strašně moc sedí, určitě víc jak septum, který má fakt teď skoro každý. S těmi horoskopy atd. to mám asi stejně, ale baví mě si o tom různě něco zjišťovat. Moje znamení na mě celkem sedí a ascendent mám v dost podobném znamení, tak třeba to bude tím. Znám holku, která je narozená stejně jako já, ale naše chování je fakt někde úplně jinde :D takže nevim, nevim, je to zvláštní, ale řekla bych, že nějaká spojitost mezi narozením, hvězdami.. určitě bude :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevim jestli tam to tricko jeste je, mam ho uz asi 2 mesice (jen jsem ho jeste nenafotila) ale mohlo by, nekdy jsou tam ty veci dlouho a vselijak se stridaji :D K tobe by sedlo! <3 A asi to bude tim, na me teda sedi taky az na par vyjimek a potom kdyz se podivam na horoskop s ascendentem tak taky. Je to zvlastni no, netkery lidi tomu treba moc neodpovidaji jak rikas, nekteri ano. :D Ja mam zase kamaradku, ktera se taky narodila ve stejny den jako ja, a hrozne se prave shodujeme :D ALe urcite nejaka spojitost tam je :)

      Vymazat
  11. Johanko, tohle je absolutně dokonaléééé!! :))

    OdpovědětVymazat
  12. Já jsem taky střelec a ačkolik jakejmkoli věcem ohledně nadpřirozena a duchovna nevěřim, mám pocit, že všechny střelce, co jsem kdy znala, něco spojuje, nebo jak to říct :D outfit samozřejně opět peckaaa ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprosto ti rozumim! :D Neznam strelce, s kterym bych nenasla neco spolecnyho a proste je tam ten pocit. Dokonce mam kamaradku, kdy jsme se narodili ve stejnej den a to je teprv magie! A dekujuu moc <3

      Vymazat
  13. Tiež som strelec a zdielame rovnaky nazor! niečo natom je a často veci z horoskopov prekvapivo aj sedia :) a outfit máš samozrejme krásny! Dijoun&Klaudi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Presne, clovek nekdy az nestaci koukat! Dekuju moc :)

      Vymazat
  14. To tričko je boží! :)
    Tak ono není znamení jako znamení - záleží taky v jakém ascendent jsi.


    INKA blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc :) ano ano to zalezi, vsak pisu i o ascendentech, ale i tak jsem si delala ten podrobny horoskop s ascendenty a tak a vzdycky se najde drobnost co nesedi. Nicmene vzdycky koukam, jak je toho spousta co sedi hlavne, kdyz pak potkam lidi co se narodili stejene a vidim, ze na tom vazne neco je. :)

      Vymazat
  15. Tak tento piercing ti slušet bude! :) Nelíbí se mi moc ten, jak je propichlý uprostřed přes obě nosní dírky, ale tento je super.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je prave septum, ted ho ma i hrozne lidi :D A dekuju moc, asi do toho pujdu jen teda sbiram odvahu :D

      Vymazat
  16. Také nejsem zcela zastáncem horoskopu a numerologie,ale myslím si, že něco na tom je!

    NEPLECHA NA PLECHU

    OdpovědětVymazat
  17. Are you searching for ,glamchase grandmother at the wedding dresses reviews here you can find best and cheap dresses for yourself, welcome please!

    OdpovědětVymazat

Johana Koliandrová. All rights reserved. © .