In rock we trust /+ soutěž/

/ čtvrtek 22. září 2016

Blikající kurzor, dva měsíce prodleva, přemýšlím co napsat... Je toho tolik. Na blogu jsem sice otálela, ve skutečnosti nikoliv. Život je teď plný změn - těch dobrých. Nové bydlení s krásným výhledem a klenutými stropy (už jen si ho zařídit podle představ), zásnuby (v příštím článku třeba i prozradím víc) a práce, ve které jsem spokojenější než kdy dřív. 


Proč záplava rockových fotek? Protože proč ne...(a chtěla jsem jich přidat ještě víc:D) 70s, 80s...That's my mood! Hrozně mě tyhle léta a hudba baví, to už jsem určitě někdy psala. A tak, když mám příležitost, vždy nějaké takové fotky ráda nafotím. Černá jako základ všeho, ale tentokrát jsem zvolila něco na mě neobvyklé - barevné linky a černé kouřové stíny s výraznými rty. Pod ruku se mi totiž dostala nová rocková kolekce líčení Miss Sporty. Já sama jsem dlouho od Miss Sporty nic nevyzkoušela, ani nevím proč. Protože tahle rocková kolekce Miss Sporty 100% Rock na mě zapůsobila. Cenově dostupné produkty v kombinaci s kvalitou v poměru s cenou. Palec nahoru. Od mých teen let se toho hodně změnilo. Určitě do jejich regálu s kosmetikou zabrousím teď mnohem častěji. Obecně miluji, když mě nějaká cenově dostupná značka takhle příjemně překvapí, tomu pak říkám objev s velkým O.

KOLEKCE 100% ROCK OBSAHUJE

- Řasenka Pump Up Booster 100% Rock - Zaručí řasám 100% rock look, 100% zahuštění a objem. Navíc každá vaše řasa bude obalena intenzivně černými pigmenty.
- Kajalová tužka na oči 100% Rock - obsahuje intenzivně koncentrované černé pigmenty, perfektní na rámování očí a jemným rozmazáním dosáhnete toho správného wow efektu.
- Oční stíny Studio Colou Quatro ve dvou odstínech - 100% Golden eye ti dodá zdravou dávku metalického nádechu. Zlatá skvěle kontrastuje s hnědými odstíny a rozjasněním. 100% Smokey eye (kterou jsem použila v mém druhém looku) je střet dvou světů - dne a noci. Je v ní krásný třpyt nočních hvězd a celkově krásné odstíny na rebelský look.
- Barevné tekuté linky - nabízí 4 odstíny neonových barev(růžovou, modrou, tyrkysovou a žlutou), kterým rozzaříte každé líčení aneb správný glam rock look. Navíc mají bezvadné krytí a nerozmazávají se.

Nejvíc mě dostaly asi barevné linky se super krytím, které se nabízí ve 4 odstínech - na mě můžete vidět jeden, ale se všemi si lze vyhrát. A řasenka Pump up Booster 100% rock i kouřové stíny! Pokud by vás to zajímalo určitě na produkty napíšu recenzi. Tohle berte spíše jako takový make-up rock mood článek. Myšlenku. Fotky které projedete a řeknete si, jo to by šlo a tak dál.
______________________________________________________________________________________________
Soutěž!
Soutěžte o 10x balíček Miss Sporty 100% Rock tady a na FB.
1/ Do komentářů zde odpovězde na otázku "Co pro vás znamená 100% rock?" a připište váš e-mail 
2/ Dejte like mému FB (zde)
3/ Dejte like Miss Sporty FB (zde)

Výherce vyhlásím za 14 dnů a odešlu balíčky. 5 výherců vyhlásím zde z blogu a 5 z Facebooku. Pro zvýšení šancí se samozřejmě můžete přihlásit do obou soutěží - jak sem, tak na Facebook.
__________________________________________________________________________________________________________________















Líčení použito na první look: Barevné tekuté linky Miss Sporty - modré, řasenka Pump up Booster 100% rock / druhý look: 4 pack stínu na oči 100% smokey eye, kajalová tužka 100% rock a řasenka Pump up Booster 100% rock.

41 komentářů

  1. 100% rock bude rozhodně lednový koncert Green Day v Praze, na který se mi, doufám, podaří sehnat lístky :D
    mail: vrbova.eliska@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Fb Eva Richterová
    Tmavé rty, cerne obleceni s kozenymi detaily, ostny
    Ervulenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. 100% rock je kapela Kabát a Pepa Vojtek
    kutrovavendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. 100% rock pro mě znamená AD/DC, Scorpions , Black Sabbath, The Doors, Metallica a další, úplným rockovým novinkám moc neholduji.
    A jinak řasenky Miss Sporty mám vyzkoušené a jsou Top.
    terezkaaa.h@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  5. Já nejsem zrovna rockerský typ, ale vybavím si rozhodně křiváka, černý triko s nějakým rockerským obrázkem, černý úzký džíny a samozřejmě pořádný háro Emotikona smile:-) A ve sluchátkách pořádně drsnou muziku....
    FB Markéta Králová
    macu@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. 100% rock, to je moje! Kožený černý křivák, band t-shirt, Martensky. Koncert, kde jsem namačkaná na ostatních lidech, rozcuchané vlasy. Aneb jak skončil koncert kapely Counterfeit v Chapeau Rouge:D Pocit volnosti a adrenalinu. Jenom ty a ta hudba!
    mail: jana-piskacova@seznam.cz
    asi jsem se nechala unést, ale takhle to prostě je:)

    OdpovědětVymazat
  7. 100% rock je vůně kožený bundy, triko s vyplázlým jazykem a pořádný nářez. A ti nej rokeři sakra obepatý kožený kalhoty.
    hanysek001@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. 100% rock je pro trochu neznámá. Moje mp3 je plné jiného stylu ale pokud bych musela vybrala bych světově známé skupiny jako Green Day nebo Metallica :)

    OdpovědětVymazat
  9. Mám tenhle styl ráda a napadá mě - vzpomínky na dobu po revoluci, kdy vše bylo nové, divoké, vytoužené a nedostupné. Pocit, že musím mít tričko z té americké restaurace (Hard Rock), roztrhané džíny a k tomu pořádné martensky. Jenže já nic z toho sakra neměla. Tak alespoň poznávání hudby, Patti Smith, Guns n´Roses, Nirvana, underground. Teď už je to podle mě trochu jinde, ale stejně...Sakra, to už jsem tak stará? :) Ale ne, tehdy jsem byla celkem malá, ale nějak jsem to do sebe asi vstřebávala :D
    FB: Mirka Škampová
    miuka12@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Pro mě je 100% rock to, když jsem v 16-ti dělala servírku v jednom pajzlu, jen abych si mohla na zimu koupit svoje první glády. Rock to byl pro mojí mámu, když věděla, že mě absolutně nezahřejou. A já byla totálně punk, když jsem je hrdě nosila, ale palce u nohou mi zároveň odumíraly mrazem:D Tolik nostalgie, ach!
    magdalenasobeck@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  11. Pro mě 100% rock znanemá, když si obleču koženkovou bundu, skater sukni, nadkolenky, biker boots a nahodím tmavě červenou rtěnku a choker. :)
    FB: Zdeňka Martináková
    zdenkamartinakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  12. Co pro vás znamená 100% rock? Sílu, lásku, vášeň. Rock miluji a bez něj nedám ani jeden den.:) Rock je a vždy bude i když my už tady nebudem. :) jams000@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. 100% rock? Černé nebo prostě hodně tmavé rty :D K tomu černé vlasy a kožené oblečení :) mailík: marcrazy@centrum.cz a lajkuji a sdílím jako libuska.krizova :)

    OdpovědětVymazat
  14. Super make-up a aj fotky :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  15. 100% rock jsou pro me lide, kteří nejen rock nosí na tričku, ale v srdci, jejich zivot je, tak trochu rock neboji se černé, pouští si hudbu nahlas a na koncertech jsou, jako rodina, mají spoceny oblečení, ale stejně na to prdi a užívají si dál atmosféru, je to vášeň, ale i stálost, rock není je hudba, ale i životní styl!
    Email: kristynadolnickova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Pro mě rock ztělesněním životního stylu, od chování, postoje, módy, hudby,...Miluji ho a denně bez něj nefuguju, asi proto, že jsem na něm vyrostla. Stejně tak mnou prostoupil i do každodenního života - nejsem křehká květinka, vím, že život je plný vášně, ale občas to bolí. Ráda se občas výrazně nalíčím, obleču černý xkrát praný oblíbený triko, džíny a New Rock Shoes a vyrážím se bavit se svou partou na nějakou dobrou akci, ať už komerční nebo spíš přízemního charakteru. A nemyslím si, že mě to někdy omrzí.

    FB: Martina Slancová, e-mail: slancova.m@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. KONEC SOUTĚŽĚ: Všem děkuji za účast a výherci zde na blogu jsou - Martina Slancová, Kristýna Dolníčková, Magdalena Sobeck, Tereza Hradecká, Jenny Whistler. Vybírala jsem podle nejzajímavějších odpovědí (i když kdyby to bylo na mě vybrala bych jich mnohem více, kolik těch hezkých odpovědí bylo). Výherkyním napíši e-mail. :)

    OdpovědětVymazat
  18. Ahoj Johanko, úžasně ti to tu sluší. Ty linky ti nádherně sedí a líbí se mi moc i druhý look, ten je zase takový sexy :) No a není období, kdy ty bys neměla naprosto okouzlující vlasy

    OdpovědětVymazat
  19. You are so so beautiful with that look. Cool hat. I like it so much. Could you please tell me where to buy?

    OdpovědětVymazat
  20. Super outfit!!! A zajímavej nápad s linkama. Jinak bych tě ráda pozvala na svůj blog, kde publikuji články z oblastni modelingu, cestování, mody a vegasnských receptů! :) www.jojovcitus.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  21. Soutěž jsem sice prošvihla, ale o to ani tak nejde. Líbí se mi ty tvoje fotky, sršíš spokojeností, tvůj styl byl vždycky boží a je pořád. :)

    OdpovědětVymazat
  22. 100% Rock je pro mé kožená bunda, roztrhané kalhoty a nějaké pořádně ulítlé tričko :)

    hroncova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Ty stíny vypadají opravdu moc dobře a dokonce jsi se i trefila do mého hudebního vkusu. Krom rocku se mi líbí ještě metal když chytnu náladu. Rock sice pro mě není náboženství jako pro jiné, ale tu hudbu a kožené bundy mám moc ráda.

    OdpovědětVymazat
  24. You are so charming, and i love your share

    http://www.queenabelle.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  25. Krásný fotky, miluju tvůj styl a je poznat, že jsem v rockovém stylu cítíš dobře. Modrá linka vypadá skvěle, já se doma peru už půl roku se žlutou linku, ale mezi lidi jsem s ní vyšla jen jednou, neskamarádily jsme se. :D

    Yane nee

    OdpovědětVymazat
  26. Awesome outfit and style.
    That dress is so cool!
    Thanks for sharing

    OdpovědětVymazat
  27. Go ahead and keep those favorite shirts wedding dressdresses australia size 14that have seen better days in the fit department. And don't worry about buying that perfect shirt that's a bit too small, because with this simple alteration technique, you can make any shirt fit like a glove.
    more and more pls view http://www.minel.com.au/

    OdpovědětVymazat
  28. Evening dressesevening dresses durban and evening gowns for formal wear tend to be a long length and have a dressierused wedding dresses look and feel so that you are dressed up for whatever special occasion you attend. We also offer custom-made service, so plus size ladies just feel free to choose the style you like. Here you can find the perfect dress for your evening party.
    View more dresses, please click:www.glamchase.com
    For more dresses information, please email at :glachase@Hotmail.com 

    OdpovědětVymazat
  29. Oh my god, best wedding dresses,evening dresses south africa online here we can offer rent a wedding dress.
    10:View more dresses, please click www.beautydress.co.za. For more dresses information, please email at beautydress.sa@gmail.com.

    OdpovědětVymazat
  30. Only the most beautiful dressesemily gowns prom dress are thought for a perfect beauty like you!Let us buy sexy dresses for great day.view more dresses,please click www.anagown.com

    OdpovědětVymazat
  31. Choosing A Mother Of The Bride Dress.Emily Gowns wedding dressYour daughter is getting married. Congratulations! Do you worry that you won't be able to find a Mother Of The Bride dressEmilygowns.com wedding dress to wear to her wedding that's flattering and spectacular for her wedding day? Don't stress as there's a huge selection of mother of the brides dresses to choose from. Popular styles include Floor Length Dresses, Tea Length Dresses, Fitted Sleeves and A-line dresses. The mother of the bride today is a fashionable, modern woman, largely unconstrained by formality, style and colour.
    view more dresses,please click:www.emilygowns.com

    OdpovědětVymazat
  32. only the most beautiful dressesmother of tbe bride us size are meant for a perfect beauty like you!
    Let us buy sexy dressesbridal shops at wallington and bandstead for big day. So many stunning dresses here. which dress should you choose for party?view more dresses,please click:www.jadegownshop.co.uk

    OdpovědětVymazat
  33. Beautiful girls, I know everyone wants more and more beautiful. Find a suitable dress, there are many styles, glamchase dresses for women uk reviews here are beautiful and elegant dress, do not miss oh meet.
    http://www.glamchase.co.uk

    OdpovědětVymazat
  34. nice post:)

    Are you searching for ,glamchase shine party evening dress reviews here you can find best and cheap dresses for yourself, welcome please!

    OdpovědětVymazat
  35. Look vypadá perfektně!!
    Pokud máš chuť, u mně na blogu právě běží soutěž s Dermacolem, tak se neváhej zúčastnit.

    Měj se krásně!
    papa ByGabra

    http://www.bygabra.cz/2018/06/opojne-vune-dalek-soutez-dermacol.html

    OdpovědětVymazat
  36. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  37. I like your way of dressing.

    would you like to follow each other? If you follow me,
    I'll follow you back. ^^
    www.okcheori.com

    OdpovědětVymazat

Johana Koliandrová. All rights reserved. © .