Labradorite

/ neděle 24. července 2016

Už je to nějaký čas co jsem fotila tenhle outfit (málem jsem na něj zapomněla) a objednala jsem si balíček ze stránky RegalRose (není to reklama :D), kam jsem vždy chodila a obdivovala všechny ty krásné šperky. Nakonec jsem si tam vybrala tenhle řetízek s minerálem Labradorit. Kameny mě tak nějak vždy fascinovaly, doma už mám malou, ale stále se rozrůstající sbírku sahající už někdy do mých teen let. Vždy jsem jim přisuzovala různé význami a věřila v jejich energii. I teď mě jejich mystičnost svádí, i když jsem vždy tak trochu skeptik. Ale i kdyby tomu tak nebylo... řekněme... no jsou krásný, že jo? 


shoes VAGABOND
hat ZOOT
pants F&F
jacket SECONDHAND

watch KOMONO
shirt ANSWEAR
necklace REGALROSE 

Photos by Karolina H. I Edit by me



13 komentářů

  1. Nádhera, nádhera a ešte raz nádhera!!! <3 Si naozaj krásna a toto Ti naozaj moc pristane! Šperk je úchvatný a boty takisto <3
    WITH GREY WOLF

    OdpovědětVymazat
  2. Pořád su unašená z klobouků ♥ a pořád mám malou hlavu a žádný mi není... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám taky malou hlavu, takže jestli jsem klobouk sehnala já, určitě seženeš i ty! :D Držím palce!:)

      Vymazat
  3. Super outfit! :) Klobúk ti veľmi pristane :))
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  4. jéj, všetky kombinácie sú skvelé :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  6. I love it!! so eclectic ur jeans! amazing!!!!!!!!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  7. Ohmigosh! I love this look. The white top paired with denim jacket plus those pants is just perfect. I bet it looks perfect too when paired with these black classic high-waist leggings. What do you think?

    OdpovědětVymazat
  8. Ty kalhoty jsou úplně úžasné! Krásný outfit..

    OdpovědětVymazat
  9. Páči sa mi to, vďaka za svoj podiel, abendkleider schweiz

    http://www.missydress.ch/

    OdpovědětVymazat
  10. great outfit! :)

    if you pick up dresses,amigown long evening gowns australia reviews gives you amazing choices.

    http://www.amigown.com

    OdpovědětVymazat
  11. Super článok! Určite budem sledovať ďalej!:)

    OdpovědětVymazat

Johana Koliandrová. All rights reserved. © .