Glassy vibes

/ úterý 12. července 2016

Zajímala by vás recenze i na "profláklejší" knihy, jako je třeba Sirotčinec slečny Peregrinové? Před pár dny jsem ho přečetla a tak jsem plná dojmů o které bych se ráda podělila. Knihy mě vždycky fascinovaly a poslední dobou čtu víc a víc, což jde ruku v ruce s mým "víc nosím brýle" obdobím. A jelikož je víc nosím, odráží se to i v tomhle novém outfitu. Je sice jednoduchý, ale ke kostkované košili a brýlím už to chce volit doplňky pouze jednoduše (nebo vůbec) :D Občas je fajn, nemít na sobě navěšené všelicos. V hnědé košili doplněnou hnědou rtěnkou Lime Crime a Ray Ban brýlemi od Easy Optic, vypadám trochu jako nějaký hipsta, ale co. Děje se toho teď tolik, že asi píšu trochu chaoticky, nicméně zítra vyrážím směr Vizovice na Masters of Rock, už se konecně těším až si užiju tu festivalovou atmosféru (která zdá se, bude i deštivá, ale to mi náladu nezkazí!), jede taky někdo?



Shirt, bag ANSWEAR, shoes H&M, glasses EASY OPTIC, jeans ZOOT


Photos by Karolína H.

26 komentářů

  1. Ty jsi vážně top! Brýle ti moc sluší,, mám dost podobné, akorát dioptrické :)) Recenze na knížku by mě určitě zajímala! A užij si festival :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju za hezký komenrář:) Já mám přeci taky dioptrické, to není jen na parádu :D A do recenze se tedy pustím. Deuju snad festival bude stát za to:)

      Vymazat
  2. Vypadá to skvěle!! ♥ Určitě sepiš nějakou recenzi, protože já právě dočetla poslední díl Sirotčince slečny Peregrinové, Knihovnu duší, a zajímalo by mě, jak se knížka líbila tobě. První díl jsem kupovala a četla už někdy před těmi čtyřmi lety (nebo kdy vycházela) a tak nějak jsem si ji zamilovala, příběhem i celkovým vzhledem a provedením.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já teď čtu druhý a přemýšlím jestli dočíst celo sérii a pak napsat recenzi a nebo na každý díl zvlášť :D Do prvního dílu jsem se právě taky zamilovala, je to skvělé! :)

      Vymazat
  3. Vlasy, brýle, košile, nožky, botky, všechno je top!
    Ale na recenze i profkláklejších knih se těším, sama nemám tolik času na čtení a ráda si přečtu tipy na dobrý knihy:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak skvléé.. už se do toho pouštím, tak snad brzo přibude první knižní článek! :) Děkuju moc.

      Vymazat
  4. taková knihovnice rockerka! :) o knížkách piš, o všech! *

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc, a už začnu chystat první knižní článek! :)

      Vymazat
  5. Znova som stratila slová! Vyzeráš úchvatne <3
    WITH GREY WOLF

    OdpovědětVymazat
  6. Jsi tak krásná, a já rád vaše oblečení

    Addie

    OdpovědětVymazat
  7. máš dokonalé vlasy! :) a milujem tie fotky pri tehlovom múre, naň som ja naozaj úchylná :D

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  8. Ty vlasiska <33 Na podobnou košili se chystám z H&M. Jsi krásňučká!

    www.sixtydiary.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Krásne fotky a ešte krajšie vlasy :))
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  10. Jeej super košeľa! Vyzeráš nádherne! Tie okuliare ti veľmi pristanú :)
    Simimaus

    OdpovědětVymazat
  11. Strašně moc Vám to sluší.. Dokonalé.

    OdpovědětVymazat
  12. Super dievča, ty si taká krásna, milujem svoj štýl skutočne.

    OdpovědětVymazat

Johana Koliandrová. All rights reserved. © .