Something new #6

/ středa 24. února 2016


Všem děkuju za odezvu k minulému článku, hrozně mě to potěšilo a taky to, že většina z vás má podobný názor jako já. Dnes jsem připravila další new in článek, tentokrát taková všeho chuť. Dál mám připravené další dva články a pak doufám, že se mi konečně podaří najít v čase mezeru na DIY článek co chystám. Taky by mě zajímalo, jak beauty blogerky fotí své krásné beauty detailní fotky, protože mě to prostě nejde. A to bych vám ráda fotila různé líčení s mojí novou Lime Crime paletkou a tak dál. Není na to nějaký trik, použití světel atd? A to to fotím s portrétovým foťákem, ale nikdy to líčení zkrátka není vidět tak krásně. O videu ani nemluvě :D



Občas se nákupy z Ebay vyplácejí. Tahle dokonce i sedí (ač teda materiál není takový jako by si člověk přál)... pořád si říkám, že bych se měla naučit šít!

Občas chce ten černobílý šatník trochu obzvláštnit a proto červený rolák (červená je jedná z mála barev co prostě miluju jak určitě víte). A můj první crop top svetr - oboje jsem pořídila na stránce Modino. Musím říct, že obě věci jsou materiálově velmi příjemné a pohodlné. To stejné platí od trička s potiskem Wednesday Adams ze Zootu, které jsem prostě musela mít.



Gelové laky jsem teď začala používat mnohem víc. Nemám zkušenost s tolika značkami, ale China laze jsem si oblíbila - skvěle drží a mají nádherné odstíny. Mám z Modelaznehtu.cz.

Rtěnková obsese pokračuje. Tentokrát jsem velmi mile potěšena a překvapena kolekcí matných rtěnek od Avonu, které jsem dostala jako valentýnský dárek. Hezky drží a zároveň nevysušují a mají 100% matný efekt. Zvlášť jsem si oblíbila "marvelous mocha".

Z e-shopu Juvelora a jsem si jako milovník perel vybrala tenhle krásný prsten. Určitě ho ještě na mě uvidíte. Všechno přišlo krásně zabalené a ve velmi dobré kvalitě.

Už jsem vám tu značku Phyris představila. Jdu k nim dokonce brzy na kosmetiku - zajímal by vás třeba nějaký report z toho? Tahle značka mě oslovila svojí decentností a zajímavými přípravky, které jsou teda skvělé! Stejné platí o tomto mléčném toniku - to jsem již vyzkoušela a pleť je po tom vážně krásně vláčná a tonizovaná.

Už mi nějak moje kulma dosluhovala, takže kulmu jsem potřebovala jako sůl. Spásnou náhodou firmy rozesílaly valentýnské dárky a tato od Bellissimy, je teda úžasná. Skvělé vlny mám doslova v minutě. Je to opravdu pozornost, takže nedělám žádnou reklamu. Ale jsem s ní vážně spokojená, takže jsem se o to chtěla podělit. :)

Kabelka z New Yorkeru (první věc po sto letech odtamtud), kterou jsem dostala od mámy. Třásňovou jsem chtěla a tak mi udělala velikou radost. 

V neposlední řadě další šampony. Tyhle Kallos mě oslovili tím, že jsou v opravdu velkém 1000ml balení a za skvělou cenu nějakých cca 64kč. Nevím jak je to u nich s testováním na zvířatech, to bych si ráda zjistila, ale tentokrát jsem potřebovala opravdu něco levného a zároveň dobrého. Šampon mě co se účinků týče nenadchl, ale ta maska! Naprosto skvělá - vlasy nechává hladké a vyživené. Uvidíme po dlouhodobém užívání. Nicméně ta vůně banánů je omamná - škoda, že nevydrží déle.

22 komentářů

  1. ten prsteň je nádherný :) aj rúže vyzerajú super <3 teším sa keď ich na tebe uvidím

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. Určitě uvidíš. úplně jsem je zapomněla vyfotit tady na ukázku na ruce, ale brzo je uvidíte na rtech určitě :)

      Vymazat
  2. Moc hezky veci! Hlavne me uchvatili ty laky, ten vinovej je bozi! I rtenky vypadaji dobre, taky mam avon rtenky docela rada, mivaji i hezky vyber barev oproti drogerce. Akorat bych priste mozna uvitala (a urcite i ostatni) swatche tech rtenek:) jen takovy maly navrh:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju za tip, minule jsem swatche dávala, ale ne ke všemu... pořád na to nějak zapoímnám. Nicméně pravda, příště určitě nezapomenu a o těhlech rtěnkách tu jistě ještě uslyšíte a tentokrát je swatchnu :) barvy jsou moc krásný, to teda jo v drogerce není zdaleka takový výběr, zvlášť těch matných rtěnek.

      Vymazat
    2. P.s. ten vínovej lak taky miluju, určitě odoporučuju a jestli nepoužíváš gel laky tak od China Glaze jsem zkoušela právě i ten nomální vínový a fakt bobma :)

      Vymazat
  3. Samé krásne vecičky! :) Hlavne to tričko zo Zootu je super a originálne! :) A rúže sú takisto super :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  4. najviac sa mi páči asi ten lak metalický, inak ... veľa vecí značiek, ktoré vôbec nepoznám takže neviem ani hodnotiť či sú dobré alebo zlé, osobne - u mňa značka, ktorú nepoznám vzbudzuje nedôveru, ale je pravda, že môže to byť inak po vyskúšaní.. :)

    Dominika Makarová fashion blog

    OdpovědětVymazat
  5. Prstýnek je super, a za tričko s Wednesday jasnej palec nahoru :D A report z té kosmetiky by mě určitě zajímal!

    OdpovědětVymazat
  6. Proužkatý svetr je super a rtěnky vypadají velmi pěkně!

    OdpovědětVymazat
  7. skvělé kousky o crop top svetru jsem také uvažovala, ale nemám k tomu kalhoty :( tak napřed asi ty...

    http://somethingbykatep.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Musím povedať, že tá podprsenka je krásna :)
    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  9. páči sa mi červený rolák a rúže, hlavne red supreme :)
    Jane´s World

    OdpovědětVymazat
  10. Oh my god, best wedding dresses,prom dresses 2017 here we can offer rent a wedding dress.View more dresses, please click:http://www.britishdress.co.uk

    OdpovědětVymazat
  11. Go ahead and keep those favorite shirts wedding dress emily gowns prom dresssize 14that have seen better days in the fit department. And don't worry about buying that perfect shirt that's a bit too small, because with this simple alteration technique, you can make any shirt fit like a glove.view more dresses,please click www.anagown.com

    OdpovědětVymazat
  12. The wholesale bridal dressesEmily Gowns wedding dress are made from the highest quality luxurious duchess satins, silky taffetas, iridescent chiffons and stretch jersey fabrics, providing a variety of beautiful dressesEmilygowns.com wedding dress to suit every shape, style and occasion.view more dresses,please click:www.emilygowns.com

    OdpovědětVymazat
  13. Oh my god, best wedding dresses,mother of tbe bride us size here we can offer rent a wedding dress.bridal shops at wallington and bandsteadview more dresses,please click:www.jadegownshop.co.uk

    OdpovědětVymazat
  14. Schöne Mädchen, ich weiß, jeder will mehr und mehr schön. Finden Sie ein geeignetes Kleid,jadegowns midi kristal abendkleider reviews es gibt viele Stile, hier sind schöne und elegante Kleid,jadegowns wo gibt es abendkleider reviews nicht verpassen oh treffen

    OdpovědětVymazat

Johana Koliandrová. All rights reserved. © .