Fairies wear boots

/ neděle 28. února 2016

Fotky upravené, kurzor psaní blikající a já nevím co napsat. Je to tím, že je únor? Kdo ví. Asi to proto tentokrát nechám bez komentáře, za to mě omluvte. Jen se zaposlouchejte do rytmů písně. Na Black Sabbath se v létě už vážně těším!





















coat, turtleneck ZARA
jeans, hat ZOOT
shoes CASNABOTY
pearl ring JUVELORA

Photos by Karolína H.

21 komentářů

  1. Kabat je pekny.:-)
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  2. Tento outfit je teda vydarený !! Veľmi sa mi páči farba kabátu :)

    OdpovědětVymazat
  3. Super outfit :) ten kabát som si aj ja v obchode pozerala, velmi sa mi páčil, ale bohužiaľ mi k mojej postave nesadol... na tebe však vyzerá úžasne <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc, já právě když ho viděla, tak jsem ho tam nemohla nechat! :D

      Vymazat
  4. Tenhle outfit se mi moc líbí! :-) Na podobný kabát jsem se koukala, ale nějak jsem si ho na sobě neuměla představit, teď když ho vidím na tobě, tak lituju, že jsem si ho nevzala. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujuu:) Určitě ještě takový kabát někde seženeš... a třeba i hezky ve slevě, když teď jdou do prodejů jarní kolekce :D

      Vymazat
  5. Ten kabát v kombinaci s černým zbytek vypadá úžasně. Závidím ti, že ti tak sluší klobouky, to já v nich vypadám jako loupežník. Vypadáš nádherně :)

    http://moimelea.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc :) A třeba jsi ještě nenašla ten pravý klobouk! Ale mě třeba zase moc nesluší čepice, většinou jsou mi i větší a vypadá to divně :D Takže znám ten pocit.

      Vymazat
  6. Krásný! Ta barva kabátu ti neskutečně sedí :3 klidně bych si to vyměnila, haha :D

    OdpovědětVymazat
  7. taky mívám dny, kdy nevím co napsat a něco prostě přidat chci. :)
    Hezký outfit.

    http://somethingbykatep.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, jsem ráda, že to chápeš.. někdy prostě člověk není moc tvůrčí. Děkuju :)

      Vymazat
  8. Parádní outfit, jako vždy :) A ty boty jsou boží!
    Tess Pretty Little Things

    OdpovědětVymazat
  9. Děkuju za krásný komentáře, prostě jste <3

    OdpovědětVymazat

Johana Koliandrová. All rights reserved. © .