Shake it and WIN!

/ středa 2. března 2016


Příjemná a svěže umíchaná novinka od Lancome. To jsou slova, kterými je ideální právě tyhle kouzelné lesky představit. V době matu, totiž přichází Lancome s novinkou na trh - lesky na rty jménem Juicy Shaker. Ale ne tak ledajakými. Tyhle mají podobu shakeru. V článku se dozvíte více a samozřejmě jsou i swatche a také soutěž o tyhle nádhery (najdete na konci článku).



Jak už bylo zmíněno, lesky mají podobu barmanských shakerů. Jsou složeny z olejíčku a pigmentu (a jiných kouzelných složek), které když promícháte jako správný shake, tak se hezky propojí. Po otevření "shakeu" vás okouzlí nádherná vůně - hlavní složkou každého lesku je vždy nějaká příchuť alá mango, citron, meruňka, třešeň, vanilka, pomeranč, meloun apod. (těch odstínů a příchutí je 13).

Koho tahle novinka zaujala, tak v Sephoře předpremiéra prodeje Juicy Shakeru probíhá od 29.2.2016 do 13.3.2016.


Nanášíte ho pak pomocí houbičky, která je v balení hezky zabudovaná. Celkově nejsem moc "leskový typ" a nikdy mi nebyly na rtech příjemné. Tyhle jsou tedy ale rozhodně skvělá výjimka. Na rtech nelepí, naopak vůbec je necítíte. Cítíte jen tu krásnou vůni. Mám pocit, že mi ty rty i hezky vyživí a je to zkrátka příjemné. Mají možnost jemného pigmentování, ale i výraznějšího když houbičku víc přitlačíte. Tleskám Lancome za nápad balení, příchutě lesků a celou hrozně rozotmilou kampaň! :)


Tenhle odstín je sladce narůžovelý ochucen omamnou vůní vanilky.  Má jistou dávku drzosti a to se mi líbí. Růžovým rtům jsem se vždy vyhýbala, přijdu si vždy tak nějak moc "přeslazená", ale i změna je fajn. Tahle barva je taková tmavější růžová, lehce do fialova.


Taky máte rádi pomeranče a grepy? Tenhle lesk voní přímo svěžestí jak kdyby z nich byla jejich čerstvá šťáva - nepřeháním. Má příjemnou korálově oranžovou barvu a i když oranžovou zrovna nemusím, tak tahle mi na mě nevadí a vypadá hezky svěže.


Mmmm... a máme tady třešně. Až mě mrzí, že ještě není jejich sezóna jakou jsem na ně dostala chuť. Voní příjemně, samozřejmě třešňově. Barva na rtech je opravdu lehká, hodně podobná té mé přirozené, ale moc krásná.

                                                                                                         
SOUTĚŽ
Oslovil shaker i vás? Chtěli byste ho zkusit? Vyhrát je můžete zde - zenylancome.jenprozeny.cz
Přeji hodně štěstí a děkuji za pozornost.



4 komentáře

  1. Johanko, ty máš taky super origoš fotky! A pěkný výrazný barvičky, narozdíl ode mne :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělý fotky :) Ten třešňový odstín se mi líbí asi nejvíc!

    Tess Pretty Little Things

    OdpovědětVymazat
  3. Ako si to krásne nafotila! a za mňa je najkrajší ten oranžový Dijoun&Klaudi

    OdpovědětVymazat
  4. Božské fotky, teďka se s těma shakerama roztrhl v blogosféře pytel, ale ten nápad se mi vážně líbí :)

    OdpovědětVymazat

Johana Koliandrová. All rights reserved. © .