I see a red door and I want them to turn black...

/ středa 9. března 2016


Civím na červené dveře a chci je přetřít načerno....jak zpívá Mick Jagger v mé nejoblíbenější písničce. No, ne tak uplně. Protože černá a červená spolu dokáží tvořit perfektní pár. Ať už je to vínová, rudá nebo tmavší třešňově červená, tak to prostě funguje. A je to jedna z mála pestřejších barev, které na mě kdy uvidíte. Červená podle všeho vyjadřuje touhu a nespoutanost a tyhle řeči, řekla bych, že je to ale jen tím, že je to prostě sexy barva. Podle mě je ale mnohem hlubší než tenhle (vcelku plochý) význam. Ale dávat význam barvám... to už je spíš psychologická a velmi subjektivní záležitost. Tolik jsem se rozepsala o barvě a teď už něco o mém outfitu - pro mě nesmrtelná klasická a jednoduchá kombinace, která mě ale bavit nepřestane. Křivák, černý skinny, martensky a něco pod to aby to mělo grády (i když jsesm váhala, že to udělám ještě červenější s mým červeným kabátem). No řekněte, co nosíte nejraději vy?

P.s. přišla mi ta nejlepší rtěnka, je perleťově matná a ve skutečnosti vypadá ještě líp. Určitě se tu brzo objeví.







turtleneck MODINO
shoes DR.MARTENS
pants ZOOT
jacket METALSHOP
beanie EBAY

Photos by Karolína H.

18 komentářů

  1. Tohle je super kombinace! :) to já můžu :) a písničku neznám, ale hezky jsi to popsala.

    http://somethingbykatep.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc! :) , písničku si určitě pusť, je nejlepší - https://www.youtube.com/watch?v=O4irXQhgMqg :)

      Vymazat
  2. Červená s černou je skvělá výrazná kombinace, hned bych si to na sebe vzala také :)

    Poshlife

    OdpovědětVymazat
  3. Skvelý outfit ! Tá kombinácia čiernej s červenou je krásna :)

    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  4. Totálně zbožnuji červenou v kombinaci s černou.. je to naprosto dokonalé a hrozně ráda to nosím! zrovna dnes jsem byla celá v černém a měla jen červené martensky a miluji to! <3 :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vid, je to nejlepší kombinace. A ještě s martenskama! Jsi můj člověk :D :)

      Vymazat
  5. Ach, ty jsi prostě dokonalá! A ta tvá nádherná postava! ♥ ♥ ♥

    OdpovědětVymazat
  6. Krásny outfit! Ako vždy! :) Páči sa mi ten kontrast červeného trička v all black outfite! :) Takisto aj make-up je super! :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, to jsem moc ráda a že se líbí i make-up :)

      Vymazat
  7. Hrozně se mi líbí tvé líčení! :) A když jsem četla nadpis, tak jsem si vzpomněla na písničku od Ciary z filmu Seventh son. Nevěděla jsem, že je to písnička od MJ. :)

    INKA blog

    OdpovědětVymazat
  8. Moc povedený outfit! Červenou téměř nenosím, takže mě tenhle post dost namotivoval, abych konečně provětrala těch pár červených kousků, které ve skříni mám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc. To jsem ráda, určitě červenou provětrej, je skvělá! :)

      Vymazat

Johana Koliandrová. All rights reserved. © .