Written words

/ neděle 20. března 2016



Znáte ten pocit, kdy máte šíleně moc práce a pak se konečně najde čas, kdy vydechnout a dohnat resty, které ve volním čase a vy to nakonec vyčepraností proflákáte? Toť můj víkend ve zkratce. :D Poslední dobou se tady na blogu točí podobná témata. Ne moc záživná, já vím. Asi je to teď víc o outfitech a fotkách, než textu. Což mě štve. Nicméně mě napadlo, jestli by vás zajímaly třeba nějaké konkrétní články? Moc ráda bych byla za náměty o kterých byste rádi četli. V každém případě další článek módní nebude, tak to bude alespoň změna.
A připomínám, koho to zajímá, že jsem teď (když nestíhám aktivitu na blogu) aktivní na všech těch sociálních médiích (snapchat,instagram)... alespoň se snažím. Docela mě to začalo bavit. :D - A hned mě napadá článek na další téma - sociální média a jejich dopad na náš život. Zajímalo by to někoho? - Ale psát se dá o čemkoliv. Docela si poslední dobou říkám, že lidi jsou líní číst a proto se hodně rozmohly vlogy a blogy tak trochu upadají. Ale já mám prostě raději psanou formu, nějak mě to víc vystihuje a nejsem asi ten typ člověka, který by skvělě uměl s kamerou. Jsem vlastně docela stydlín a upřmně mi vadí můj hlas v záznamu (má někdo podobný problém?). Ale jak už jsem zmiňovala nějaká videa pro zpestření zkusit chci. Je pár nápadů, které mám a doufám, že se povedou, že budou bavit. Moc dobře si pamatuju jak moje videové začátky dopadly - ehm ne moc valně - ale z chyb se člověk učí.
K outfitu vlastně nevím co dodat, konečně bylo jarní počasí (a "překvapivě" tu máme zase skok z 12 na 5 stupňů) a tak jsem se oblékla lehčeji. V teplé bundě mi rozhodně zima nebyla a už jsem se těšila až budu mct vytáhnout polobotky, děravější kalhoty a můj nový crop svetr. No a voilá tohle vzniklo. :)

svetr MODINO / shoes MANGO / jeans ABADAY / jacket MANGO / choker EBAY  Ph. by Karolína H., edit by me 


21 komentářů

  1. mě baví moc! Nenucenost, vílí krása a styl jsou pořád v kurzu !

    OdpovědětVymazat
  2. Mě se dycky líbily posty z tvého bydlení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, to bych mohla zase něco zařadit. Hlavně v létě mě snad čeká stěhování, tak by to mohlo být o něco zajímavého :)

      Vymazat
  3. tak pod tohleto se s klidem podepíšu, s upadkem psanyho textu a blogu celkove to taky tak vidim, ale zaroven se mi nechce to formatu videi :D a urcite nejaky konkretni temata by me zajimaly, myslim, ze mas hodne co nabidnout :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju ti, doufám, že mám.. uvidíme co vymyslím. Nabízí se toho spousta:) Jo je to tak, psaný text upadá, člověk to vidí i u knížek, kdy většina mladších lidí dává přednost filmu. I když teď zase jsou knížky trend (i když pochybuju, že to ty lidi co si to fotěj na instagram někdy čtou) :D. No vždy je asi nějaké období, budu ale bojovat za psané slovo! :)

      Vymazat
  4. Hned na první větu reaguju slovy "znám". :D Piš o čemkoliv tě napadne, ráda si to počtu :). Ale souhlasím, že mi připadá, že blogy už nejsou to, co bývaly, jakoby ten jejich život uhasínal.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že nejsem jediná! :D
      Tak, tak... a to se musí změnit. Já třeba nepřispívám už tak často pravda... není čas, jsou jiné priority, ale pořád dělám co mě baví a hodlám to tak udržet. Tak uvidíme :)

      Vymazat
  5. S textem úplně souhlasím. Blogy vážně nejsou to co bývaly, takže se do toho pořádně obujeme a vrátíme to!! Jasný?! :D Haha. Já třeba na vlogy koukám docela i ráda, ale nedovedu si představit, že bych něco takového dělala. Videa na blog pro zpestření také plánuji, ale už dopředu vím, že mluvit v nich nebudu. :D Sebe bych poslouchat vážně nezvládla! :D A tobě to zase moc sluší, máš tak krásné vlasy. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlas, jdem do toho! My se nedáme! :D na vlogy taky koukám, ne že ne, ale pravda, že ne tolik... někdy někdo zmíní nějakého youtubera a já vůbec netuším. Každopádně to máme koukám podobně. Zatím taky mluvit se bojím, ale nějaké to video natočit chci a doufám, že se otrkám a nco třeba i řeknu, je to určitě zajímavé. Jen se na to člověk musí cítit no! :) Děkuju ti jinak moc a snad sebereme odvahu a povede se nám to! :D

      Vymazat
  6. Náhodou, já si tvoje začátky s youtube pamatuju a to video What's in my bag bylo podle mě dobré :) a máš moc hezký hlas, takže na zpestření sem tam nějaké video proč ne. Ale já ještě patřím k té "staré generaci", která si radši přečte psaný text, klidně delší a na nějaké téma na zamyšlení, než jen furt to samé "mám na sobě to a to", tohle vidím všude a popravdě mě to otráví. Tak jsem ráda, že píšeš i víc a zajímavě. Jinak k outfitu, ty rifle jsou super a boty taky a celkově mi připomínáš nějakou postavičku z filmů od Tima Burtona, kterého zbožňuju :) A potkat tě na ulici, určitě se za tebou otočím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to moc děkuju, jsem ráda, že se tohle video líbilo. Já z něj právě měla šílený pocit pak. Upřímně i jsem byla dost nervózní a hlavně bych potřebovala mikrofon, protože jsem byla mizerně slyšet. Ale to je asi něco co se časem poddá. Také patřím k té generaci, co má raději psaný text jak říkáš. Takže to pořád budu upřednostňovat, ale občas zkusím i něco zajímavého vymyslet na video :) S těmi články máš pravdu, takové to "Mám na sobě to a to protože" mě nebaví. Samozřejmě ne vždy jsou atraktivní témeta, ale snažím se vymyslet něco víc, něco co by mě samotnou bavilo. Jinak ti musm znova poděkovat, protože takovouhle super lichotku jsem dlouho neslyšela! Vypadat jako postavička z filmů od Burtona, to je zkrátka něco, co člověka neskutečně potěší! :)

      Vymazat
  7. Hezký outfit a souhlasím s tebou v té psané verzi. Také ji mám radši a mám i stejný problém s hlasem. Vždycky už při natáčení mě začne otravovat a přijde mi, že mluvím tak nějak divně.. jako bych to ani neříkala já. No, taky to tak vždycky končí.. špatně, smazáno. Čas od času by to ale bylo určitě super zpestření! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, taky se v tom nahraném hlase vůbec nepoznávám. A říkám si pak, jestli mám takový hlas doopravdy nebo to zkresluje ta nahrávka :D Doufám, že někdy seberu odvahu, přinejmenším plánuju určitě třeba nemluvené a dkyž si zvyknu na hlas, ráda bych i mluvené. Ale mám přesně ten problém co píšeš no :D :)

      Vymazat
  8. pripominas mi neskutocne nejaku herecku alebo spevacku, len neviem dojst na to, ze ktoru! Kazdopadne vyzeras uzasne a tie krasne fotky to len vyzdvihuju :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Páni moc děkuju! :) A jestl přijdeš na to jakou jerečku nebo zpěvačku ti připomínám, tak určitě napiš... to by mě zajímalo! :))

      Vymazat
  9. já tvoje články čtu ráda, a taky jsem přesně takový ten psací (a čtecí :-) člověk, takže úplně chápu. Radši i čtu než koukám na videa. Taky svůj nahraný hlas nemám moc ráda, takže úplně chápu, a navíc raději píšu, člověk si může vše pěkně rozmyslet a pohrát si s tím vyjádřením :-)

    Článek o sociálních sítích určitě uvídtám! Jen piš, uričtě budeš stále mít dost čtenářů!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Úplně přesně řečeno, máme to naprosto stejně! :) A děkuji moc, do článku o sociálních sítích se určitě pustím, mám i pár dalších nápadů. :D

      Vymazat
  10. Džíny se mi moc líbí! přesně můj styl :)

    Náš fashion blog: DailyInspiration

    OdpovědětVymazat
  11. Wow krásny outfit! :O Pásikavý sveter ti veľmi pristane :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat

Johana Koliandrová. All rights reserved. © .