Report: Kosmetika Phyris v Salonu Papilio

/ středa 30. března 2016



Chtěla jsem všem poděkovat za skvělé ohlasy na předešlý článek. Určit mi to velmi pomůže při buducím vytváření obsahu:) Jak už jsem psala další článek není o módě, ale tentokrát kosmetice. Pořád zkoumám jak lépe vyfotit líčení, takže uplně tutorial to nebude. Nicméně tentokrát vám chci napsat o mojí návštěvě u kosmetičky. Dostala jsem poukaz od kosmetiky Phyris a tak mě napadlo, že by mohlo být zajímavé, kdybych se s vámi o ten zážitek podělila. Pravda, že moc na kosmetiku nechodím, ale většinou jednou za rok, po zimě to mojí pleti prospěje. Navíc jsem teď byla často nemocná a tak i to bylo na pleti znát. God bless spring is here! Nicméně mě napadlo, že bych se s vámi mohla podělit o můj zážitek z návštěvy z kosmetického ošetření, kde jsem byla oštřena kosmetikou Phyris. Jak často chodíte na kosmetiku vy?
V salonu jsem podstoupila proceduru zvanou BDR (Beauty Defect Repair). Což je metoda která ošetří (jak už název vypovídá) defekty pleti. Může to být jak anti-aging, pro mladší pleť ale celkově reaktivace pleti, a transport aktivních ingrediencí do hlubších vrstev pleti. Nyní na tuto metodu probíhá v salonu akce 3+1 zdarma.

Kosmetiku Phyris (a spoustu jiných dalších skvělých produktů) zakoupíte na těchto stránkách. Já jsem s ní velmi spokojená, už se tu u mě na blogu několikrát objevila, takže jedině doporučuji.

Napíši vám zde čím jsem postupně prošla. Je to opravdu pečlivé a hluboké ošetření, které má několik postupů a pleť nabudí a refreshuje. Ve všech těchto postupech je použita kosmetika Phyris, jak jsem již zmínila. Je to kosmetika s přrodními složkami, ale zároveň je tam i chemie.


1. Pleť se důkladně vyčistí, odlíčí a opláchne.
2. Nanese se sérum Re-cover, které pleť připraví k příjmu dalších látek.
3. Nanášení kyselinky Re-Action Deep s působením světla Air-Relax.
4. Zneutralizuje se proces Re-turn, navlhčí se obličej a poté se pečlivě omyje.
5. Dále se pleť hloubkově vyčistí, upraví se obočí...
6. Peeling pleti. A to buď micropeeling nebo pro pleť, kde je větší pigmentace - profipeeling
7. Cirkulační masáž a poté jehličky
8. Nanášení séra dle potřeby zákaznice: Peptidové sérum, Hyaluronové sérum Phyris. Následně znovu jehličky, zapracovávají se do séra
9. Maska Laser effect pro všechny typy pleti. Buněčně stimuluje a regeneruje, vyhlazuje jemné vrásky, zjemňuje a intenzivně hydratuje pleť. Je potom rozzářená a svěží. Při masce je zároveň zpnuto modré světlo Calming light.
10. Zbytek vmasírujeme do pleti. Aplikuje se závěrečný krém. Na mě byl použit Hyaluron Sensation m od Phyris.




Pro mladou pleť je ošetření doporučeno 1x za 6 týdnů a pro pleť s větší pigmentací 3x do měsíce. Samozřejmě je to na vás, ne každý má čas a finance chodit pořád na kosmetiku. Já to v tomhle směru dost zanebávám, ale o to lepší je to potom pocit! :)

Shrnuto podtrženo. Celkové ošetření bylo příjemné až relaxační. Pleť jsem potom cítila krásně vyživenou, hydratovanou a plnou života :D A věřte, že měla v tom nemocnym období vcelku namále. Paní Ivana Hájková, která mi kosmetiku prováděla byla navíc moc příjemná a celé to probíhalo skvěle. Navíc celé to kosmetické ošetření bylo opravdu pečlivé a za tu cenu, která rozhodně není nijak zvlášť nízká, se to vyplatí. Zvlášť pokud své pleti chcete věnovat nadstandartní péči. :)

1 komentář

Johana Koliandrová. All rights reserved. © .