Hair: Two buns with braids x De:Clone

/ sobota 2. dubna 2016



De:Clone - zajímavý projekt od Tony&Guy, který hlása myšlenku s kterou se naprosto ztotožňuji - nebuď klon. Cílem celé této akce je (jak už název napovídá) motivovat mladé lidi aby se nebáli odlišit, nebýt klony, ale být tím, kým chtějí být, být samostatnou individualitou, využít své přednosti. Takovou korunkou stylu a odlišení se, jsou potom vlasy. Pro mě jsou skvělým způsobem odlišení tyhle dva drdůlky a to jak posazené dole i nahoře. Zkusila jsem jim dát trochu jinou podobu. Pokud chcete vidět návod a více informací o akci, stačí rozkliknout:)

V první řadě vás chci pozvat na tuto De:Clone akci. A na co se v můžete těšit? Stylité z Tony&Guy budou vytvářet účesy zdarma podle posledních trendů, make-up artisté z Douglas líčit. Mimo to se můžete těšit na fashion pop-up stores, kde módní značky odprezentují svoje nové kolekce oblečení, doplňků a kosmetiky. Těšit se můžete na začínající návrhářské hvězdy. Vše bude doplněno moderním uměním, hudbu, designem i workshopy. I pánové si přijdou na své, bude tam i Barber shop od TOny&Guy. Vstup je zdarma, stačí být starší 16ti let a registrovat se na rezervace.douglas.cz. Registrovat se můžete jak na událost, tak na líšení make.up artistů a vlasový styling od kadeřníků z Tony&Guy. Bude se konat 16.4.2016 ve Slovanském domě v Praze od 10h. Tak neváhejte a objednávejte se, bude to stát za to. Více zde.

"Nebuď módní klon, přijď podtrhnout svůj styl a vybočit z řady!"

Musím nejdřív tedy říct, že mě různé tyhle kreace baví, bohužel ne vždy je čas si s vlasy pořádně pohrát, ale ráda občas zkusím nějaký neotřelý účes. Ač nejpohodlnější je vždy nosit vlasy rozpuštěné nebo v culíku, i to potřebuje styling. Měla jsem možnost poprvé stylingové produkty a šampony Tony&Guy vyzkoušet a cítila jsem se, jako bych vyšla ze salonu (i když v salonu by se jím ten účes povedl nepochybně lépe:D). Nicméně jsem ráda, že právě díky takový projektům si člověk najde čas, navíc takové projekty, které mají dobrou myšlenku stojí opravdu za to. 

Chtěla jsem takový víc nedbalý účes a tak jsem postpovala. Je to takový "tumblr inspired" účes. Nicméně  líbí se mi mojí neobvyklostí, tak jsem se rozhodla, že se o něj s vámi podělím. Je to fakt jednoduchý, takže..

1. Vlasy jsem rozčesala, nasprejovala Tony&Guy Sea Salt sprej, dodá vlasům suber texturu.
2. Rozdělila jsem vlasy na dvě části a udělala zezadu dva culíky. Vepředu jsem si nechala pramínky vlasů na copánky.
3. Každý culík jsem pak namotala do spirály a zatočila dokola a zavázala
4. Upletla jsem copánky ze zbylých pramenů a omotala je okolo drdůlků. Následně připinetkovala a posprejovala fixačním sprejem Creative
5. Následně upravila a voilá. Je to super jednoduchý a o vlasy se pak nemusítě bát + ještě to vypadá skvěle.

P.s. dávala jsem to dohromady při nemoci, tak snad se vám to bude líbit. Už kuju další plány a jak jsem minule psala o těch videích, tak rozhodně zkusím i účesové, protože to je rozhodně lepší návod. :)


10 komentářů

  1. Nádherný účes, určitě ho někdy zkusím :))

    Nela Agáta z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  2. Bože, ty jsi tak roztomilá

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezký článek a na akci se snad půjdu podívat! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Rozkošný účes. :) Mne by sa nehodil, ale ty vypadáš skvele.
    Victoria's secrets

    OdpovědětVymazat
  5. Účes ti veľmi pristane a je originálny! :) O akcii som už počula a uvažujem, že sa aj ja zúčastním :))
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc:) určitě se tam mrkni, vypadá to víc než zajímavě.

      Vymazat
  6. Whether you are looking for the right dresswedding dresses australia for your event, or simply have an inquiry about our collections or retailers, please do not hesitate to contact our team.prom dresses australia
    more and more pls view http://www.minel.com.au/

    OdpovědětVymazat
  7. Only the most beautiful dressesevening dresses durban are thought for a perfect beauty like you!Let us buy sexy dressesused wedding dresses for great day.
    View more dresses, please click:www.glamchase.com
    For more dresses information, please email at :glachase@Hotmail.com 

    OdpovědětVymazat

Johana Koliandrová. All rights reserved. © .