Créme de la Créme

/ pondělí 4. dubna 2016


Hezký jarní den. Venku vše kvete a slunce svítí a já doufám, že se zbavím konečně všech nepříjemností (nemocí) a bude vše fajn. Ač teda zjišťuju, že jsem chytla nějaký nepříjemný bacil, a budu to nejspíš dlouho léčit, achjo. No zítra se u doktorky dozvím víc. Od Zootu mi přišel hrozně milý a překvapivý balíček s výzvou "Proč to nezkusit". A to totiž s věcí, která se naprosto liší od toho, co běžně nosíte... výzva pak je zkombinovat to do vašeho outfitu. Mě Zuzka ze Zootu poslala světlou sukni, protože moc dobře ví, že já jsem na tu černou! Musím říct, že ač já světlou barvu opravdu moc nenosím (což byla výzva veliká), tak tahle sukně, se mi opravdu líbila. Hned jsem věděla co si k ní obleču (prakticky všechny bílé kousky co v šatníku mám) a nakombinuji to s hnědou. Dokonalou třešničkou pak byla moje nová hnědá rtěnka o které taky uslyšíte podrobněji. Jak se vám mé zkobinování a neobvykle světlý outfit líbí? Myslím, že teď díky Zootu, budu oblékat světlé barvy častěji!
Mám pro vás zároveň dárek a to 15% slevový kód na nákup v v Zootu, stačí při platbě napsat kód "ZKOUSIMSJOHANKOU". Kód platí do 15.4.2016. Zároveň se můžete brzy těšit i na Zootí soutěž.
Součástí téhle výzvy je nominovat nějakou další blogerku. A já tímhle nominuju na #proctonezkusit Fashion is Religion, aneb mojí milou rockerku a jsem zvědavá, jak si s výzvou poradí. :)




 PRIMARK top / ZOOT coat / ZOOT skirt / VAGABOND shoes / MANGO bag, necklace / EBAY socks, choker / GIANTVINTAGE sunglasses

16 komentářů

  1. Ahoj Johanko, musím uznat že ačkoli ta sukně vyčnívá z tvého klasického šatníku barvou, stylem perfektne zapadá. Vzala bych Te a postavila na camden perfektne by jsi tam zapadla. :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Překrásný fotky a fakt nutně potřebuju vědět, co to je za dokonalou rtěnku <33

    OdpovědětVymazat
  3. Ty jo, já se úplně divila, když jsem klikala na tenhle článek, ale vypadá to perfektně! :3 pořád je to takový ten tvůj styl a je to super změna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Kristýn :) Já se právě nejdřív bála, že vytvořím nějaký outfit, který nebudu vůbec já, ale jsem nakonec ráda, že se to takhle povedlo. Jak říkáš, že je to pořád můj styl, i když trochu jinak :)

      Vymazat
  4. No teda, parádní změna. Moc ti ta světlá sluší!
    A díky za tip na fajn blog, už si ji přidávám do svého "čtenářského deníku" :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc :) Jinak není zač, Kája za sledování rozhodně stojí, třeba jí víc a víc followers konečně přimějš víc přispívat! :D

      Vymazat
  5. Super! Je príjemné vidieť na tebe zmenu, keďže prevažne nosíš len kombináciu biela-čierna, sem tam nejaké farbička. :) Tieto nude farby ti veľmi pristanú! :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  6. Tebe to neskutočne sekne ! A tá sukňa je úžasná :)
    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  7. Super outfit, moc ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  8. Je to opravdu moc příjemná změna! a právě proto, že to pro tebe není úplně typické, tak topůsobí tak nějak speciálně, ačkoli na tom objektivně nic zas tak zvláštního není :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Johanko, ty jsi vážně nej a sluší ti naprosto všechno! <3

    OdpovědětVymazat
  10. Ta sukně ti teda ale moc sluší .)

    OdpovědětVymazat

Johana Koliandrová. All rights reserved. © .