Beauty: About lips! Onest, Lime Crime...

/ čtvrtek 7. dubna 2016


Jestli je něco z kosmetiky na co jsem obzvlášť zaměřená jsou to právě produkty na rty. Od balzámů a tužek až po rtěnky. Na mém blogu jste určitě o značce Lime Crime slyšeli, ale chtěla bych vám představit jejich novinku. Zároveň naprosto zázřačnou, a také novou, českou značku Onest. Tenhle článek je vlastně jen o kosmetice netestované na zvířatech. Všechny produkty (až na jeden) jsou také veganské a přírodní. Čím dál víc se v kosmetice dívám i po těhlech aspektech a určitě se tu takové věci budou stále objevovat.

V podobném období se mi teď dostaly pod ruku dvě skvělé značky, všechny to jsou produkty na rty a novinky z kterých jsem nadšená! Balení obou značek a všech produktů je zcela dokonalé. I když je zcela rozdílné - Lime Crime je hravé, plné kytiček a jednorožců, kdežto Onest čistý minimalismus.

ONEST   
Novinka na českém trhu, ale už teď jí předpovídám skvělou budoucnost. Má samozřejmě zcela dokonalé minimalistické balení jak dóz, tak krabiček. Zkrátka celá image značky je úchvatná a co si budeme povídat i naprosto #instafriendly, nový hipsterský a minimalistcký svatý grál chceme-li. Cena balzámů je 310 korun (15ml) a můžete obejdávat přes nově spuštěný e-shop onest.cz

Značka vznikla tedy v České republice s myšlenkou přírodní a unikátní kosmetiky. Všechny suroviny jsou z čech a zcela přírodní, na zvířatech netestované a vyjma balzámu Propolis (který obsahuje med) i zcela roslinné. Malá nabídka (prozatím), která skýtá tři druhy balzámů na rty tvoří kvalitu a ruční výrobu. Značka spolupracuje (a bude) s různými umělci, kteří produktům vtisknou svůj osobitý ráz. Prvním takovým je Karin Zadrick jejíž tvorba je křehká i intenzivní, surová. Můžete to vidět na krásném balení krabiček, které připomínají origami skládanku, architektonický skvost, čistotu.

Propolis lip balm - neparfemovaný balzám jehož hlavní složkou je med a organický propolis. Hydratuje a vyživuje rty. Má skvělou lehkou konzistenci a je opravdu příjemný. Dodává jim takový lesklý a svěží nádech. Představte si takový zázračný kelímek od Oriflame, ale stokrát lepší! :)

Rose lip balms - jsou dva odstíny - jemně růžová  a bronzově červená. Mají stejně skvělé hydratační a vyživující účinky a vaše rty lehce zabarví. Ale opravdu lehce (proto jsem to ani nefotila, na fotce to není vidět). Obsahují olej z damašské růže, která dodává onen lehký pigment. Není parfemovaný, cítím jen jemný nádech růžového oleje, který je velmu příjemný.


Lime Crime 
Mám ráda ze dvou důvodů. 1) V naší zemi se neprodává, tudíž není až tak profláká a nemá jí každá druhá (což upřímně je pro mě velmi ocenitelný fakt); 2) Má naprosto vymazlené balení, kvalitní a netestovaná na zvířatech. Ani jeden produkt od nich mě doposud nezklamal. Kdo o Lime Crime doposud neslyšel, je to americká značka, která naštěstí posílá i do ČR. O majitelce kolují různé zvěsti, ale to mě zatím neodradilo. Nemusím vám tuhle značku dlouze a nově představovat, jelikož jste o ní již u mě slyšeli. Poprvé před dvěma lety (tady), kdy jsem objevila jejich matnou tekutou rtěnku (kterou jsem bohužel ztratila na Votvíráku - byla jsem hoodně naštvaná:D). Byli jedni z prvních u kterých jsem to viděla. A ač se teď s matnými tekutými rtěnkami všude roztrhl pytel, stále jsou jejich "Velvetines" mé nejoblíbenější.

Novinkou jsou ale tyhle jejich "Perlees" rtěnky, které jsou matné a zároveň metalické. Takových rtěnek, jsem taky moc nikde neviděla, takže jsem je hned musela mít. Samozřejmě přicházejí s naprosto skvělým balením a odstíny. Jejich produkty mají naprosto příjemnou a skvělou vůni (připomínají mi Mac).

Velvetine liquid lipstick "Salem" - jejich klasika a odstín dokonalé hnědé. Perfektní, matná, dlouhodržící rtěnka. Dokáže vydržet doslova celou party (pokud si zrovna nedáte burgera, ale i tak vcelku obstojí). Nádherně voní. Samozřejmě je třeba mít rty řádně hydratované jelikož na nich poté co jí nanesete zaschne. Již jste jí na mě mohli vidět zde.

Perlee lipstick "Third eye" - Dokonale tmavě červeno-vínová metalická. Na rtech ji ani necítíte, když tedy neberu v potaz tu příjemnou, nevtíravou vůni. Vydrží vcelku dlouho, ale samozřejmě záleží jak moc jíte a pijete. Krytí a pigemntace je dokonalá, takže stačí jedna vrstva a zkrátka je prostě dokonalá, už jsem jí měla v nějakém outfitu, ale tady jí vidíte detailněji.

Perlee lipstick "Gemma" - Hnědo-měděná rtěnka, která tedy, když jste se zrovna moc dobře nevyspali a máte obří kruhy pod očima, vypadá naprosto mrtvolně, ale jinak je dokonalá (vím tohle slovo tu opakuji často). Perfektně bude sedět i tmavším typům, udělá to na nich zase úplně jiný efekt než na nás bledulkách. Výdrž a vůně, jsou jako u "Third eye". Pigmentace je trochu jemnější, ale přesto hustá a dobře krycí. Můžete si ale díky tomu zvolit jestli chcete jemnější či tmavší bronz. Nepodařilo se mi jí dobře vyfotit na rtech, tak tu máte alespoň swatch na fotce. :)



8 komentářů

  1. Vypadají moc hezky ale nejvíc ty floral obaly. Ach!

    OdpovědětVymazat
  2. Nikdy som o tej značke samozrejme nepočula. :D Rúže sú na mňa dosť extravagentné, hlavne ten ich "kovový" efekt. Ale viem si predstaviť, že to môže pôsobiť veľmi zaujímavo. :)
    Victoria's secrets

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá to dobře. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tuto komsetiku a značku vůbec neznám. Rtěnky mají skvělé barvy a obaly <3
    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  5. Tak ty obaly vypadají vážně perfektně! Nejvíc mě zaujal Lime Crime Third eye!!! :)

    INKA blog

    Zvu tebe a tvé čtenářky na soutěž o kosmetiku MeMeMe

    OdpovědětVymazat
  6. Miluji číslo jednu barvu, velmi sexy

    BettyCook www.dreamydressshop.com

    OdpovědětVymazat
  7. O značce jsem už slyšela, rtěnky vypadají fajn

    OdpovědětVymazat
  8. formal dress australiaonly the most beautiful are meant for a perfect beauty like you! formal dresses adelaide
    View more dresses, please click www.jadegown.com.au
    For more dresses information, please email at jadegown.com.au@gmail.com

    OdpovědětVymazat

Johana Koliandrová. All rights reserved. © .