Fever is blind, when you lose your mind...

/ pátek 15. dubna 2016


Podávám zprávu o mém zdraví :D. Už jen 4 dny antibiotik a pak budu snad už konečně v pořádku! Streptokok neni úplně super záležitost. Nicméně tenhle outfit mám nafocený nějakou chvíli a teď ho konečně přidávám. Je to zase návrat k černé klasice (pro změnu). Líbí se mi pak takové ty zajímavé ozvláštnění jinak klasického outfitu. Jako právě ujetější ponožky Happy Socks z kolekce Robert Rodriguez. Mám ráda jeho filmovou tvorbu (tedy značnou část) a tak pro mě mají tyhle ponožky i hlubší než jen módní odkaz. No řekněte kdo má rád třeba Sin City? Nehledě na to, že upíří vzor je prostě k zulíbání! Asi jsem divná, jiným holkám přijdou roztomilé kytičky a jednorožci a mě rtíky s upířími tesáky a kapičkami krve. Asi bych měla navštívít psychologa.

Mood (Steven Tyler - Skin City)

socks HAPPY SOCKS (via Urbanlux) / jeans ZOOT / necklace MANGO / choker EBAY / backpack TOPSHOP / blazer H&M

Photos by Karolína H. edit by me

12 komentářů

  1. Zůstanu u svých ponožek s donutkama a muffinkama, ale ujetost jako ujetost, ne?:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D přesně tak, ujetost je ujestost. A musím uznat, že tedy ani já bych donutkům neodolala! :)

      Vymazat
  2. Tak ty ponožky jsou naprosto perfektní!!! ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Tie ponožky vyzerajú naozaj skvelo !! :) A tie topánky sú bomba :)

    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  4. Kombináciu takýchto topánok a crazy ponožiek plánujem už dlhšie, ale väčšinou ju vídam na mužoch. Priateľ ma od toho intenzívne odhovára, ale ty si mi dodala odvahu. :)
    Victoria's secrets

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda, je to hodne u chlapu... ale to je asi i tim, ze nemaji ty outfity tolik cim ozivovat. Ale rozhodne i jako holka to muzes nosit, videla jsem to u vselijakych divek :) Tak jsem rada, ze jsem dodala odvazhu, urcite do toho jdi! :)

      Vymazat
  5. vidieť, že v tomto štýle sa cítiš najlepšie :))

    http://dominikamakarova.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  6. se streptokokem jsem kdysi byla doma necelý měsíc:( tak ti přeju at se co nejdříve uzdravíš!:(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc... :) Já jsem už teď asi třetí týden no, takže snad už to bude finále :D je to hrozný!

      Vymazat

Johana Koliandrová. All rights reserved. © .