Review: Zuii - Peach diamond sparkle

/ neděle 24. dubna 2016


S nadcházejícím jarem a prodělanými nemocemi, je pleť zašedlá a mdlá. Potřebuje restart. Ten jí samozřejmě dodáte péčí, ale když to pořád nejde a sluneční paprsky pořád nejsou dost hřejivé, jsou tu rozjasňovače. Na rozjasňovače bych mohla pět ódy, za mě je to jedna z nejpodstatnějších částí kosmetiky. Vlastně by mi někdy stačil jen rozjasňovač a řasenka a tak bych klidně vyšla na ulici. V této recenzi se budu věnovat jedné věci, kterou rozeberu. Obecně mám teď pár nových věcí co se kosmetiky týče. Původně jsem to chtěla zase shrnout, ale místo jednoho článku to rozporcuji do více. Chtěla bych vám představit takovou luxusnější přírodní značku ZUII a konkrétně pak rozjasňovač Diamond Sparkle v odstínu Peach (zamilovala jsem se do broskví a broskvové barvy).


Tenhle produkt jsem dostala k otestování, nicméně jsem ho sama vybrala a kosmetika ZUII mě lákala už z několika důvodů - je organická, 100% netestovaná na zvířatech a také velmi kvalitní. Pokud jste o této kosmetice neslyšeli, tak vám ji trochu přiblížím. Je ručně vyráběná v Austrálii a všechny jejich produkty jsou nejméně z 95% složeny z květin a jejich výtažků certifikovaných v bio kvalitě. Samozřejmě se používají i ostatní přírodní složky. A jelikož je produkt přírodní neobsahuje ani kapku chemických látek.

U nás tuto značku seženete na e-shopu Branakdetem.cz, nebo v jejich kamenné prodejně v Praze kousek od Můstku. Další prodejny mají v Brně, Olomouci, Pardubicích, Jičíně nebo Košicích.

Teď už k produktu samotnému. Má 3g a koupíte ho za cenu 655 kč (takový Mac mezi přírodní kosmetikou). Obsahuje třpyt z organických květin damašské růže, květů heřmánku a květů jasmínu. A má opravdu nádhernou jemnou broskvovou barvu, která je výrazná tak akorát.



Balení je praktické, v takovém tom práškovém dávkovači s dírkami. Celkově je dóza z plastu, praktická malá velikost a jednoduchý design. Rozjasňovač nemá tedy žádnou parfemaci. Což je na jednu stranu dobře, na druhou stranu bych nějaký ten meruňkový nádech uvítala (což je asi jediné malé minus, které mě napadá).

Třpyt je přirozený, pigmentace skvělá. Zároveň výdrž (bez primeru) je velmi obstojná. Vydržel mi na pleti půl dne. Tenhle rozjasňovač můžete použít pro přirozené rozjasnění a více blendovat, nebo i jako tvářenku, která vám zároveň rozjasní obličej (právě díky svému přirozenému třpytu). Důkladně jsem jí otestovala a není opravdu co vytknout. Takže pokud hedáte nějakou třpytivou tvářenku a zároveň od nějaké přírodní značky, můžu tuhle jedině doporučit.  Já se totiž do toho nádherně broskvového odstínu opravdu zamilovala.


Líbí se vám? Jaké rozjasňovače máte vy najraději? Já si pořídila nově Mary Lou od The Balm a bude to jedna z dalších věcí, které budu recenzovat. Baví vás takovéhle recenze?

9 komentářů

  1. ahojko možno by to bolo fajn keby si to aj na sebe ukázala pred a po :)

    Dominika Makarová fashion blog

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, urcite, ale nyla jsem ted nemocna, takze nafoceni obliceje nepripadalo moc v uvahu:) ale urcite to jeste bude v nejakem tutorialu, ktery chystam.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak tento musí rozjasniť každú smutnú tvár. :)
    Victoria's secrets

    OdpovědětVymazat
  4. Skoda ze jsi nevyfotila primo jak vypada na obliceji :) ja uz se taky dlouho chystam nejakej rozjasnovac poridit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zrovna vcera jsem to vyfotila na snapchatu, tak to muzu hodit treba na facebookovou stranku, jestli mate zajem. Co se rozjasnovace tyce, tak doporucuju tenhle a nebo taky Mary Lou od The Balm, ani jeden si nemuzu vynachvalit, i kdyz je to trochu investice, tak se vyplati :)

      Vymazat
    2. jen tedy na te mobilove kvalite ten rozjasnovac neni az tak super videt, ale kudy chodim, tudy mi to chvali :)

      Vymazat
  5. Rozjasňovače nepoužívam, ale tento vyzerá naozaj skvelo :)
    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  6. Only the most beautiful dressesball dresses australia are thought for a perfect beauty like you!Let us buy sexy dressesformal gowns for great day.
    View more dresses, please click www.jadegown.com.au
    For more dresses information, please email at jadegown.com.au@gmail.com

    OdpovědětVymazat

Johana Koliandrová. All rights reserved. © .