Platforms lover

/ pondělí 2. května 2016



Čekají mě teď nové věci a já uvidím jak vše budu zvládat s blogem. Nicméně už se velmi těším a cítím se plná energie. Konečně, snad už jsem se všech nemocí zbavila a konečně si můžu užívat naplno jara. Dnes ještě moc kecací článek nebude, ale je spoustu témat, ke kterým bych se ráda vyjádřila. A mimo to čekejte brzy více článku s tipy a také se konečně odhodlám psát více knižních článků. Outfit je jednodušší, protože mi přijde, že tenisky na platformě jsou výrazné samy o sobě a doplňují to tak detaily jako triko s dírami na loktech, které mi přišlo velmi zajímavé. :)



shoes VAGABOND (via. ZOOT)
top ONLY (via. ANSWEAR)
backpack MANGO
jacket SECONDHAND
sunglasses C&A

Photos by Karolína H.

17 komentářů

  1. Odpovědi
    1. Samozrejme, jen to je neco co te ma bavit, takze pokud clovek nezvlada neda se do toho nutit :) uvidime jak to s novou praci bude, nicmene to budu zkouse, ne ze ne... I ted jsem prispivala jak jsem se citila:)

      Vymazat
  2. velmi sa mi paci farba tej riflovej bundy <3 a topánky na platformach boli vždy moji favoriti, hlavne preto, ze som maličká a pridali mi aspon trošku výšky :D

    OdpovědětVymazat
  3. super fotky! a chapu, ono se to pak i dost odrazi na kvalite postu (teda treba u me), kdyz neni cas a clovek to dela jen aby neco napsal. nejdulezitejsi je si udelat nejaky svuj rytmus tak, aby si vse stihala a zaroven to delala s chuti a pak to jde samo!:)

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělý outfit :))

    http://style-and-smile15.blogspot.cz/2016/04/giveaway-5.html

    OdpovědětVymazat
  5. Mně se nejvíc líbí ty brýle – dost ti tenhle styl sedí, mně bohužel žádné takové extravagantnější nejdou :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, já mám zase smůlu, že mě nejde většina brýlí, zvlášť těch kočičích tvarů, tak jsem ráda, že alespoň ty kulaté tvary jo. Každý máme něco :D

      Vymazat
  6. Anooo, anooo, knižní články! :)

    OdpovědětVymazat
  7. veľmi sa mi páči ten vykúkajúci detail pančušiek (alebo vysokých ponožiek? :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  8. Pekný outfit! :) Ten ruksačik je geniálny :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat

Johana Koliandrová. All rights reserved. © .