Komplexní vyšetření očí & SOUTĚŽ!

/ čtvrtek 19. května 2016


Jak se máte? Já se snažím rozkoukat v nové práci, ovládnout čas a tak dál. Poslední dva víkendy, kdy je človek unavený jsem neměla na žádné focení pomyšlení, ale už se to srovnává. Ač mě musím říct moje nová práce moc baví, moje přispíváni tím tak trochu trpí. Matně si vzpomínám na ty dny, kdy jsem přispívala obden... :D No časy se mění, ale já doufám, že alespoň kvalita > kvantita.  Někdy zkrátka člověk musí upřednostnit jiné věci, ale doufám, že se mi to vše podaří perfektně zkloubit, jen si musím zvyknout a vše co jsem si předsevzala splním. :) Vím, že tohle není outfit, ale už asi před 2 měsícema jsem byla na návštěve oční kliniky DuoVize, kde jsem dostala příležitost kompletního vyšetření očí. Přišlo mi to zajímavé a občas není špatné si to naše oko prověřit no ne? Také jsem měla důvod a to jak znovu změření zraku (jelikož jsem slepouš) a také velice silně uvažuji o laserové operaci očí a takové vyšetření je před ní ideální. Pro ty, které to zaujalo jsem sepsala report a pro ještě větší zájemce mám ve spolupráci také soutěž o toto komplexní vyšetření očí (v hodnotě 3. 000 kč) zdarma.

Nechci vás tady zahrnovat slohy, které vás unudí, spíše tak podám report a informace z toho vyšetření. Vím tedy, že to není běžné téma, co bych na blogu rozebírala, ale zaujalo mě to a jelikož jsem už odmalička slepouš, tak proč si ty oči nevyšetřit do hloubky že.
Předtím vám dají jasné instrukce, kterých se držet, když je jdete navštívit. Např. vzt si sluneční brýle kvůli citlivosti na světlo po finálním rozkapávání. Když jsem přišla do DuoVize (najdete kousek od I.P. Pavlova) hrozně se mi zalíbilo prostředí a příjemný personál. V očních ordinacích jsem se totiž většinou setkala spíše s opakem. Poté začalo vyšetření, které tedy dohromady trvá cca. 3 hodiny.
Nejdříve mi byl klasicky měřen zrak (přičemž jsem přišla na to, že mi přibylo čtvrt dioptrie - achjo:D). Hodná sestřička mi pak následně změřila ostrost zraku a doprovodila do další místnosti k paní doktorce, která mi změřila oční tlak. A to sice foukáním na oko (nebojte není to nic nepříjemného). Následovalo vyšetření oční rohovky, takovým tím klasickým zpsobem, kdy se díváte do přístroje. Vše je víceméně otázka chvilky, jen je to velmi obsáhlé vyšetření a proto to tak dá dohroamdy takový čas, ale vše mi příjemně rychle ubíhalo. Další takovou jednoduchou věcí bylo vyšetření binokulárního vidění a změření subkejtivní refrakce - klasické sledování reakce a spolupráce obou očí.

Nepamatuji si přesné pořadí, přeci jen testů bylo hodně. Ale moje dojmy ze všech jsou více než kladné. Jediné co bylo chvíli nepříjemné byl Schirmerův test, který měří množství slz a to tím způsobem, že vám dají do očí takové papírky, které vám oko rozdráždí což má za následek slzení a papírky ho odsají (a tím změří). Spoustu dalších měření bylo samozřejmě na přístrojích, které dokáží změřit na vašem oku na co si jen vzpomenete. Nechci tady psát názvy, které stejně nikdo neznáte, pro podrobnější a jasně termonologický popis se podívejte sem.
Finální měření pak bylo právě o zmiňovaném rozkapávání očí. Nakapají vám do očí speciální kapky, a cca. 40 minut sedíte v čekárně se zavřenými oky dokud roztok správně nezapůsobí. Mě to ale rychle uteklo, využila jsem to k malému šlofíku (čekárna je tam vážně pohodlná:D). Tyto kapky rozšíří oční zornici což je nutné pro některá vyšetření. Počítejte pak s tím, že ještě asi 2 hodiny poté vidíte trochu rozmazaně, takže nepánujte moc aktivit a už vůbec se nepokoušejte řídit. Díky tomuhle vyšetření se dají odhalit různé onemocnění, které nemusí být normálně patrné.
Na konci vám pak přípraví veškeré výsledky v podobě diagramů a grafů, statistik a zkrátka vše je tam správně popsáno a nakresleno takže pak znáte oko jako vaše boty. Mě bylo rozhodně ku prospěchu a jestli máte někdo nějaké problémy nebo by jste se chtěli ujistit o zdraví vašeho oka, můžu DuoVizi 100% doporučit. Což zni jako klišé na závěr, ale když není co vytknout, není prostě co vytknout. Beru to tak, že když mám příležitost něco otestovat, nevím proč se o to alespoň nepodělit. :) Schválně by mě zajímalo kolik lidí tu nosí brýle či čočky?

SOUTĚŽ o komplexní vyšetření očí (v hodnotě 3 000 kč) zdarma. Stačí jen:
1) Odpovědět do komentářů na soutěžní otázku: "Jak se jmenuje nejnovější metoda určená pro odstranění střední a vyšší krátkozrakosti prováděna pomocí femtosekundovým laserem VisuMax na klinice DuoVize?"  (Nápovědu hledejte na stránkách ZDE)
2) K odpovědi připsat váš e-mail.
3) Držet si palce, výherce vyhlásím za 14 dní

14 komentářů

  1. NeoSMILE 3D®
    Ivana.strnadova@volny.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Nejnovější metoda se jmenuje NeoSMILE 3D®
    vrbova.eliska@centrum.cz :)

    OdpovědětVymazat
  3. Nejnovější metoda je NeoSMILE 3D®
    Moc by mě to potěšilo, na oční vyšetření si chci zajít už delší dobu a tato příležitost je opravdu skvělá. :)
    kristyna.skamralova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. Nejnovější metoda se jmenuje NeoSMILE 3D®

    zdenkakalasova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. NeoSMILE 3D®
    dhp@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Nejnovější metoda se jmenuje NeoSMILE 3D®
    zfremlova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. metoda se jmenuje NeoSMILE 3D®. Nosím brýle, čočky mě nějak nelákají a na brýle jsem si za tu dobu už zvykla :) MikulkovaVendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. NeoSMILE 3D®
    ?arie1177@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Nejnovější metoda se jmenuje NeoSMILE 3D®
    jakorp@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. jedná se o metodu NeoSMILE 3D®
    Korpas.J@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Mimo soutěž ;-) (vyšetření už nepotřebuji) .. absolvoval jsme ho asi před 2 měsíci a hned potom operaci očí a vše bylo maximálně profesionální a super. Něco málo o tom si můžete přečíst zde - http://adamslife.cz/tak-todle-uz-nebudu-potrebovat/

    OdpovědětVymazat
  12. Nejnovější metoda se jmenuje NeoSMILE 3D®

    sabrina.fromlova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. NeoSMILE 3D® a mail misa1188@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Johana Koliandrová. All rights reserved. © .