We are weirdos

/ úterý 31. května 2016

Ten pocit, když dokážete něco na co můžete být pyšní, byť je to maličkost.... je prostě úžasný. Mám tak nějak pocit, že momentálně se můj život ubírá tím správným směrem. Mám skvělou práci, jsem obklopena těmi nejlepšími lidmi (a to jich nemusí být milion) a blogový svět jde teď nějak stranou. Vždy jsem neměla ráda ty jeho povrchnosti, které vidíte na akcích i mimo ně. Ač samozřejmě skýtá i dobré věci a lidi. Každopádně vždycky jsem si blogovala podle svého, ale teď teprve naprosto a úplně. Postovat kdy budu mít chuť, kdy vám budu mít co sdělit, budu mít čas (i když třeba za měsíc) a nebudu prázdně tlachat, kdy to bude něco, co dává smysl a bude tam zkrátka kus mě. Jak říkám, ne, že bych teď blogovala zrovna s davem... ehm... vždycky jsem si přišla trochu "mimoň", ale já mám tohle mimoňství ráda. Mám ráda lidi, kteří jsou sví (a teď nemluvím o sobě), kteří nesplývají se stády. Bohužel přijde mi, že v blogovém světě je už takových málo, ale o to víc si cením těch, kteří takoví jsou a vždy je sleduju s nadšením. Nemyslím to teď jen k blogům, ale lidem obecně.
Nerada takovéhle věci píšu protože to zní jako jedno velké klišé ale lidi, nenechte se ovlivnit ničím, buďte prostě jen a jen svoji ač třeba divní - nefoťe si kelímky starbucks, Kylie Jenner rty, knihy, které nečtete, nevyprávějte vtipy, kterým nerozumíte, nebavte se s lidmi jen protože jsou "cool" a tak dále a tak dále. Prostě nesnažte se být tím kým nejste. Toť vše. Poslední dobou je toho v okolí tolik, že jsem to musela napsat. Vždyť je přece super, když jsou lidé odlišní. V tom je to kouzlo. Ráda bych se na podobná témata ještě rozepsala, pokud by to někdo četl. Nicméně jaký vy na tyhle věci máte názor?

jeans WIN WIN 
shoes CONVERSE
ring and bracelets MYA BAY
top H&M
sunglasses GIANTVINTAGE
watches DANIEL WELLINGTON
sweater PRIMARK

photos by Karolína H. / edited by me

23 komentářů

  1. Jsi tak krásná!♥ V tomhle s tebou naprosto souhlasím. Každý by měl být sám sebou, dělat to, co on má rád a především nestydět se za své "nedokonalosti" a zvláštnosti, kterého právě dělají jedinečným a krásným stvořením. Na druhou stranu mám pocit, že je v dnešní době sociálních síti strašně těžký s tím davem nesplynout, proto obdivuju ty, kteří jdou tak trochu proti proudu a nebojí se vyjádřit a dát najevo svou vlastní identitu...a právě ty mezi tyto lidi patříš!♥ :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jsi zlatá, děkuju moc...zrovna od tebe si toho opravdu cením, protože i ty jsi jedna z těch, kteří jsou jiní a sví a takových lidí by to chtělo prostě víc <3 :) Jinak souhlasím, v dnešní době je to hrozně těžký nesplynout s davem. Protože chvíli máš něco co jentak někdo nemá (nebo ne aspoň tolik lidí) třeba i jen fialový rtěnky, ale pak za nějaký ten měsíc už to zase mají všichni protože to "frčí". Achjo tahle doba mě štve, asi bych se potřebovala narodit někdy v 80.-90. letech. Ale i tak je znát kdo je ten co se jen snaží být jiný a kdo takový opravdu je! Třeba ty rozhodně:) :*

      Vymazat
  2. To proto tě sleduju tak ráda. Nekupuješ si to nebo tamto, protože "Hele tohle se prostě teď jako nosí, chápeš!?" Je mi hrozně sympatický tvůj styl a tvůj hudební vkus, takže buď taková jaká si.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, děkuju... nastotisíckrát. Asi se opakuju, ale v dnešní době je to ten nejkrásnější názor/kompliment co člověk může slyšet.:) Prostě tohohle si cením a jsem ráda, že to tak vnímáš.

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Děkuju...I já tebe, jsi jedna z těch, kteří do "stáda" nikdy nezapadnou. Ty a tvůj styl!)

      Vymazat
  4. Ráda si počtu!
    Je to pravda.. Bohužel, nedá se s tím nic dělat. Lidé, kteří se tak chovají se nad tím nepozastaví a nepřemýšlí. Ale z toho si zkrátka nejde dělat těžkou hlavu. Hlavně, když my jsme spokojené! Moc ti to sluší, jako vždy <3
    BLOG Corculum♥
    Instagram @stepanka_t

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano, člověk by pak nedělal nic jinýho než se rozčiloval nad tím a oním a řešil kraviny. Hlavní je být sám spokojený a sám sebou jak říkáš. Ostatní ať si žijou v iluzi, když jsou spokojení. :D A děkuju moc, jsi hodná <3

      Vymazat
  5. Jak jsem viděla nový příspěvek tak jsem mi v hlavě vyskočilo - zase v článku bude napsané, co budu mít za projekty, jaké mám napady a proč nestíhám. Toto mi v poslední době vadilo, skoro v každím článku u tebe jsem na to narazila.
    Je to tvoje věc a je jen na tobě, kdy budeš přidávat články. Jsem moc ráda za to, co jsi napsala. Teď je blogosféra taková dost zvláštní - a jsem ráda, že jsi tady ty, co si ten kelímek ze Stb prostě nevyfotí! :D
    Moc příjemně jsi mě překvapila! Super, jen tak dál. Stále víc mi dokazuješ, že se sem budu moc ráda vracet! <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věř nebo ne, taky už jsem na to myslela :D . Samotné mi to už přišlo otravné. Já tohle vždycky psala v takovém tom rozpoložení, kdy jsem už neměla sílu na nic a zároveň spoustu myšlenek/nápadů v hlavě + potřebu se za to omlouvat. Šílený když si to uvědomím zpětně. Teď už to vidím prostě tak, že když to přijde, tak to přijde a to by to mělo být záživnější i pro vás. :)
      Jinak ti moc děkuju, jsem ráda, že se sem navzdory těmhle kixům budeš ráda vracet a děkuju za krásný a upřímný slova. <3

      Vymazat
  6. Mně tvůj blog vždycky bavil právě proto, jak moc autentická a skvělá jsi :) hodně štěstí!

    OdpovědětVymazat
  7. Sveter je veľmi pekný :) Pristane ti :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, jeden z mých úspěšných úlovků Primarku :D :)

      Vymazat
  8. Ten sveter je úžasný ! krásny outfit :)

    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  9. Opäť skvelý článok a o fotkách už ani nehovorím, skvelý blog! :)
    |SYDNEY SLEEK|

    OdpovědětVymazat
  10. - johanka je a bude jen jedna. a prave takovou te ma nejradeji ♥ !

    OdpovědětVymazat
  11. V podstatě máte pravdu. Být svá, ale mnohdy přináší i nevýhody a já vím, o čem mluvím :-). Přesto to neměním.

    OdpovědětVymazat
  12. Hezky napsané :) ty jsi byla vždycky odlišná, minimálně svým stylem a i díky tomu si ráda čtu a prohlížím tvoje články :3 po té větě se Starbucks a Kylie Jenner rty jsem se musela prostě zasmát :D Přesně kvůli tomuhle se mi úplně zošklivil třeba hlavně instagram :(

    OdpovědětVymazat
  13. Johanko, strašně se mi líbí ty botky! hrozně ti sluší!

    http://www.sokuvo.nl/trouwjurken-c-11.html

    OdpovědětVymazat
  14. hi, i love this, my group usa prom dresses have buy at here, look.

    OdpovědětVymazat

Johana Koliandrová. All rights reserved. © .