Review: Freedom make-up & Make-up Revolution

/ středa 15. června 2016

Dnes tu mám zase něco z kosmetiky. Dostala jsem totiž od Make-up Revolution a Freedom Make-up na otestování několik produktů mého výběru a důkladně je testovala cca měsíc. Zkusila jsem pár nových produktů, které jsem ještě nevyzkoušela od žádné značky a i klasiky, které jsem dlouho chěla otestovat (jako skvělou pomádu na obočí). Tak pokud jste zvědaví na mé dojmy, mrkněte se na recenzi. 


Make-up Revolution

Lesk na rty Amplification - pořídila jsem si v naprosto nádherném odstínu Conviction (burgundy, černý rybíz) a mimozemském šedém s názvem Limitless. Na lesky jsem nikdy nebyla, od jakživa jsem milovala matné rtěnky, nebo matné tekuté, ale tyhle mě zaujaly už na stránkách. Slibovaly velkou intenzitu odstínu, pigmentaci a svěží lesk - to splnily na jedničku. Barva drží skvěle, jen ta lesklá vrstva nevydrží pokud jíte, či se líbáte - jako u většiny rtěnek a lesků je třeba doplňovat. Nicméně mě tyhle lesky příjemně překvapily...úžasný barvy, vůně i kvalita. Líbí se mi ten "glam fresh" look, který to rtům dodá. Žádný lepivý lesk jaký si pamatujeme z našich mladých let a čím více lesku nanesete tím tmavší barva je, intenzivní je už po prvním nánosu. TOP produkt. Omlouvám se za nekvalitní fotky ukázky, ale na foťák se mi to díky světlu nepodařilo vyfotit, proto mobilní kvalita.


Strobing rozjasňující krém - Poprvé jsem vyzkoušela nějaký rozjasňující "strobe" krém. Nemůžu porovnávat s žádným jiným tekutým. Když porovnám s pudrovým, tak zůstanu přeci jen věrná tomu. Tenhle je sice fajn - hází hezké zlatavé odlesky. Je decentní, až téměř neznatelný na pleti (aspoň té mé), takže je to opravdu pro navození lehkého rozjasnění, což je skvělé. Jen mě na něm zamrzělo, že se tak lehce odroloval po dalším pracování s tváří. Má jinak příjemnou vůni a konzistenci. Pokud někdo hledá něco decentního s čím se rozjasnit a nechce si kupovat dražší varianty, tak tohle určitě není špatná volba, záleží na preferencích jen si nejsem jistá poměr cena vs. kvalita v tomto případě.


Freedom Make-up
Pomáda na obočí - Další produkt, který jsem po tužkách a stínech na obočí chtěla zkusit. A teda wow. Stokrát lepší než stíny. Přijde mi přirozenější - simuluje při nanesení jakousi strukturu a tím to tak působí. Skvěle se s ním pracuje... stačí úzký štěteček a pevná ruka. Takže na pomády na obočí teď nedám dopustit. Tenhle odstín Chocolate mi navíc skvěle jde k vlasům a líbí se mi s čímž jsem občas při shánění jiných gelů měla problém (aby nebyl až moc tmavý). A konečně taky výdrž, ta mě příjemně překvapila, protože obočí bylo celý den naprosto stejné a skvělé.


Krémová konturovací paletka se štětcem - Konturování je opět oblast kterou jsem neměla moc probádanou. Samozřejmě mě to zaujalo, protože ač třeba líční kosti už si zdůrazňovat nemusím, tvarování a celkové pracování s obličejem se mi zdálo jako výzva. Nicméně asi v tom potřebuju více praxe. Sáhla jsem po krémové, protože se mi zdálo, že s krémem se mi v tom "tvarování" bude lépe zacházet (což určitě můžu potvrdit). Jen co se týče výdrže na obličeji tak to více "cestuje". Nicméně škála odstínů je vyhovující a co je super, tak konturovací štětec, který se mi líbí tím, že je tak krátký a dobře se s ním konturuje. Nevím jak to bude do budoucna s kvalitou, ale zatím jsem s ním spokojená. Dobrá, levnější alternativa.

7 komentářů

  1. Lesky jsou super ale na mě asi moc výrazné barvy :)
    http://trikom.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Your makeup is amazing. Love the color of your lipstick.

    OdpovědětVymazat
  3. Beautiful girl, do you want in a magnificent occasion glorious bloom you do? Here dressevening dresses australia is customized for each aspect are excellent, the dressdresses australia is very elegant and beautiful, you meet do not miss it.more and more pls view http://www.minel.com.au/

    OdpovědětVymazat
  4. Are you searching for ,here you can find best and cheap dresses formal dress australiafor yourself, welcome please!formal dresses adelaide
    View more dresses, please click www.jadegown.com.au
    For more dresses information, please email at jadegown.com.au@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  5. When it comes to buying prom dresses, Emily Gowns wedding dressfinding the right vendor can be overwhelming. From the countless number of places you can buy prom dressesEmilygowns.com wedding dress online to local malls stuffed with bargain-priced dresses,girls have a lot of options to wade through. But where is the best place to buy prom dresses?view more dresses,please click:www.emilygowns.com

    OdpovědětVymazat

Johana Koliandrová. All rights reserved. © .