Vybírám dioptrické brýle v Easy Optic

/ neděle 19. června 2016

Jelikož jsem slepouš, musím nosit brýle. Většinu času tedy čočky, ale nejde to vždy celý den. Dříve jsem je nosila jen doma, ale poslední dobou je víc a víc nosím ven a tak jsem potřebovala nějaké stylové! Jedny už mám, ale je dobré mít nějaké na střídání... A tak jsem zašla právě do Easy Optic
Nevím proč jsem tam nešla dřív, protože mě naprosto dostalo jaký skvělý výběr mají oproti klasických optikám co potkáte někde v obchoďáku. Tady se mi líbilo moře brýlí a dokonce i na mě. Proto bylo těžké rozhodování a tak mě napadlo, že byste mi mohli pomoci s výběrem. Poradíte? 

Co se EasyOptic týče, nemůžu říct nic jiného než samou chválu. Ten servis je skvělý. Vybíráte v příjemném prostředí s přátelským přístupem. Ochotně a mile vám poradí, i když se v té záplavě skel ztrácíte. Další velké plus je - jak už jsem zmiňovala - skvělý výběr brýlí (jak dioptrických, tak slunečních) a to mě opravdu potěšilo. Většinou, když jsem vybírala "okuláry", tak mi dělalo v běžné optice problém si vybrat ty jedny konkrétní, tady se mi jich pro změnu líbilo hrozně moc. Krásné, stylové brýle různých cenových kategorií. Rozhodně tam nejsou jen drahé, jak by si někdo mohl myslet, mají krásné a cenově přijatelné třeba právě ty od značky Ray Ban. Navíc zhotovení je prý do týdne, takže nemusíte čekat dlouho.

Zkoušela jsem si 5 párů různým typů. Vysněné transparentní obroučky mi bohužel neslušely :( Pak jsem zkusila ujetější kulatou verzi a klasiky. Kulaté brýle bych hrozně chtěla, ale moc si tím nejsem k mému tvaru obličeje jistá. Co myslíte? 


1. Klasické Ray Ban brýle s černými obroučkami - ty se mi líbilo moc asi moje favoritky. Doma mám hnědé obroučky takže černé jsou k outfitům skvělá volba

2. Zase Ray Ban, trochu ujetější. Hrozně se mi líbí ten kulatý tvar, ale jak už jsem psala, asi mi není souzen a to i když jsem si je zkoušela v jemnějším žíhaných variantách. Jsou takové extravagantnější což je fajn, ale možná je klasika lepší.

3. Dolce & Gabanna. Podobný klasický tvar jako u prvních jen jiná obroučka, která mi přišla zajímavá.

4. Tyhle Ray Ban brýle alá Harry Potter jsem si zamilovala hned na první pohled (a nejen proto, že HP miluju!) a nepřišly mi na mě špatné. Je to zase něco jiného. Hodilo by se to taky rozhodně ke všemu... Ach ta dilemata.

Vyfotila jsem vám ještě, jak krásný výběr mají. Byla jsem z toho opravdu nadšená. Tak mrkněte na fotky a příště bude zase outfit :)

32 komentářů

  1. Já jsem pro brýle číslo 2, jsou opravdu zajímavé a přijde mi, že ti hezky sedí. Na druhou stranu je pravda, že varianta číslo jedna je taková klasičtější, a řekla bych, že i lépe splyne s celkovým vzhledem. Před pár dny jsem po návštěvě očního lékaře taky zabrousila do optiky, abych měla nějaké méně nápadné brýle, které mi nahradí mé extrémně výrazné a trochu šílené předchozí, u kterých je bohužel problém sladit je téměř s čímkoliv, a tak jsem nucena neustále nosit čočky. :D Každopádně jsem pokukovala po podobných modelech jako ty, tak doufám, že až si budu vybírat, tak si vyberu správně, stejně jako ty :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuju moc.. pravda, presne jak jsi to napsala to vidim :D ale nakonec jdu do klasiky.) pac ta mi chybela a priste vyberu neco zajimavejsiho na stridani. A urcite i ty si nejake hezke neutralnejsi vyber, takove ktere muzes nosit ke vsemu :)

      Vymazat
  2. za mňa tie úplne prvé :) to je klasika, ktorá sa hodí každému :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  3. Buď ty první nebo poslední :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Minuly rok som si hladala bryle a v Easy Optic som bola tiez, ale neprislo mi to nicim tak uzasne vynimocne oproti inym optikam.. Ani vyberom, ani pristupom. Ale prave v tej chvili si tam vyberala aj Natalka z Natiness, tak asi je to medzi blogerkami popularne :)
    Inak ak mozem odporucit, velmi milu optiku som nasla medzi Palackeho namestim a Andelom - pri zastavke Zborovska :) Kupila som si tam dvoje bryle nakoniec, ale hlavne tam boli velmi mile slecny predajkyne..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo pravda, chodi tam ted docela dost blogerek. ALe kazdopadne na tu optiku co rikas mrknu pro priste. ja sve predchozi bryle vybirala v Grand Optical a celkove kdyz jsem zasla do tehlech klasickych obchodakovych optik, tak byl vyber co se "fashion" bryli tyce dost bidny... :D jakoze tam vetsinou byly ty obdelnikove kovove obroucky a takove podivne tvary a barvy. Jen par vyjimek. Tady byla vetsina tech bryly podle poslednich trendu. Ale je mozne, ze jinak jsem chodia do tech nepsravnych optik :D

      Vymazat
  5. Johanko, vykašli se na klasiku a vem si ty čtvrté, hrozně ti sluší!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee dekuju- :)) ja nakonec tu klasiku vzala, pac cerne byrle se hodi, ale priste jdu do ctyrky! :D

      Vymazat
  6. C.1, mam take iste, ale zn. Diesel a je to fakt univerzalny kusok :)

    OdpovědětVymazat
  7. Mně se teda moc líbí ty čtverky, ale HP !! :)

    OdpovědětVymazat
  8. čtverky ala HP jsem chtěla samozřejmě napsat ;)

    OdpovědětVymazat
  9. Odpovědi
    1. Nakonec jsem se rozhodla pro ty prvni, ale ty 4 prijdou na radu priste.. at je muzu stridat :D dekuju)

      Vymazat
  10. Za mňa sú top tie prvé ! :) Naozaj ti pristanú a sú veľmi pekné :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  11. Také jsem byla tak rozčarovaná, když jsem našla jednu optiku, co se výběrem tak lišila od té, kam jsem chodila od mala, a když jsem zjistila, že 50% sleva na sklíčka vůbec neexistuje.
    Ty první bych si být tebou nekupovala, když je nenosíš pořád a ještě je budeš střídat s prvními, tak si člověk v pohodě může dovolit něco extra. Na první pohled se mi ty poslední vůbec nelíbili, ale byl to jen šok, co na ně chvíli koukám, tak jsou super :). Ale tak ty první nemohou být krok vedle. Ono jsi si stejně už určitě vybrala :D. Každopádně zdravím HP fanouška! :))

    OdpovědětVymazat
  12. Stunning wholesale wedding dresseswedding dresses australia from our team,are available in many of the finest boutiques across the UK and Europe, and are extremely popular, because of their impeccable representation of event, prom and bridal design.ts couture formal evening dress.prom dresses australia
    more and more pls view http://www.minel.com.au/

    OdpovědětVymazat
  13. Are you searching for ,here you can find best and cheap dressesevening gowns for yourself, welcome please!discount wedding dresses
    View more dresses, please click:www.glamchase.com
    For more dresses information, please email at :glachase@Hotmail.com

    OdpovědětVymazat
  14. Do you have a plan for wedding? Do you surprised by the high price of wedding dresses?ball dresses australia Come to have a look. It will not make you disappointed.formal gowns
    View more dresses, please click www.jadegown.com.au
    For more dresses information, please email at jadegown.com.au@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  15. Only the most beautiful dresses evening dresses south africa onlineare thought for a perfect beauty like you!Let us buy sexy dresses for great day.
    View more dresses, please click www.beautydress.co.za. For more dresses information, please email at beautydress.sa@gmail.com.

    OdpovědětVymazat
  16. Do you have a plan for wedding? Do you surprised by the high price of wedding dresses? emily gowns prom dressCome to have a look. It will not make you disappointed.view more dresses,please click www.anagown.com

    OdpovědětVymazat
  17. Our wedding dressesEmily Gowns wedding dress are delicately embellished with the finest diamantes, sequins and crystals to add a touch of sparkle to any event, and whether you’re looking for wholesale wedding dresses,Emilygowns.com wedding dress prom attire or wholesale bridesmaid dresses, we can provide a flattering style to suit every occasion. Our team offers an eye-catching and sophisticated range of wholesale bridal dresses to suit all body shapes and sizes. We can provide a design to suit any bride, with our collections including a fantastic selection of traditional and contemporary styles, as well as highly embellished and simplistic designs to provide the perfect finishing touch to any event.view more dresses,please click:www.emilygowns.com

    OdpovědětVymazat
  18. if you pick up dresses,wedding dress shop in herne bay gives you amazing choices.gowns of eleganceview more dresses,please click:www.jadegownshop.co.uk

    OdpovědětVymazat

Johana Koliandrová. All rights reserved. © .