Monochromatic grey

/ pondělí 25. ledna 2016

Občas se stane, když nevím jak příspěvek pojmenovatl A tak ho pojmenuji podle outfitu. Většinou ale  však podle písniček/věcí, které mi daný look evokuje apod. Bohužel se omlouvám za mou momentální nekreativitu a vlastně i neaktivitu, ale byla jsem celý týden nemocná a ještě ležím. Což jsem poslední dobou častěji než bych si přála a tak doufám, že to brzy přejde a už se toho nadobro zbavím. Ale ono když jeden týden mrzne a druhý týdej je 10 stupňů a tak pořád dokola... Kdo by se divil? Což mě přivádí na myšlenku jak moc mě mrzí, že pokaždé co krásně sněžilo a já mohla fotit nebo si sněhu užít. Tak pokaždé jsem byla nemocná. God bless you. Ale abych si nestěžovala - doufám, že nějaký ten sníh  nás letos ještě čeká. K outfitu není co dodat, je prostě celošedý. Měla jsem h vyfocený v zásobě (a že se občas zásoby hodí) a teď publikuji. Občas takovéhle jednoduché outfity sladěné do nějaké barvy nejsou vůbec špatné, co myslíte? :)


top, coat PRIMARK
scarf, bag ZARA
jeans MANGO
shoes DR.MARTENS
necklace EPPI

Photos by Karolina H.

25 komentářů

  1. Tyhle outfity jsou nejlepší, šedou poslední dobou miluji!

    OdpovědětVymazat
  2. Líbí se mi ta veeeeeeelká šála :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný outfit :) moc se mi líbí ten kabátek :)

    Style Solution

    OdpovědětVymazat
  4. Miluju šedou, takže za mě to nemá chybu :)

    OdpovědětVymazat
  5. Takove outfity jsou skvele! Hlavne kdyz se vrstvi v ruznych odstinech dane barvy. Moc se mi to libi. A ty jsi fakt krasna. Jinak taky jsem onemocnela, asi to bude zacatek nejake epidemie. A nebo tim jak jsem poskakovala oblecena neoblecena ve snehu pri mem poslednim foceni outfitu :D

    www.poshlife.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuju moc :) Taky to miluju, hlavne teda v cerne, ale seda je taky skvela :D Jinak s temi nemocemi, je mozne, ze je to obojim.. ted je nemocny snad kazdy druhy, takze na tom asi neco bude :D a holt to focni... blog si vybere svou dan :D

      Vymazat
  6. pekný outfit :) páči sa mi tvoj šál
    Jane´s World

    OdpovědětVymazat
  7. Vypadá to skvěle, jen bych si k tomu vzala jiné boty :)
    HAUTE BASICS urban decay giveaway

    OdpovědětVymazat
  8. Všetko k sebe tak ladí!! <3 Nádhera! Sivá nikdy neumiera :D
    p.s. pozývam na giveaway TUTO

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Presne tak, seda je skvela. jeste aby ne, kdyz je to odstin cerne :D dekuju :)

      Vymazat
  9. Ten cardigan mi k tomu nějak nesedí, ale zbytek outfitu paráda, jako vždy.. :)

    Nikola Mills

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten plní účely popravdě hlavně pro zahřátí, ale bez toho kabátu se k tomu hodí hezky, jen takhle zvláštně vyčuhuje. :) Děkuju jinak moc.

      Vymazat
  10. Super outfit! :) Šál je mega :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  11. achjo, strasne me mrzi, ze ted proste nic nestiham a vubec sem nepisu a vlastne celkove jde ted blogovy svet mimo me... no kazdopadne jsem se rozhodla alespon na chvili pokochat, a jo, jsem tu dobre, jsi skvela skvela svelouci ♥♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát děkujuu <3 Naprosto tě chápu, taky ten blogosvět, vlastně i můj blog docela zanedbávám a moc toho nestíhám sledovat. Co se dá dělat, ale vážím si toho, že sis našla nějaký ten čas a mrkla na ten můj blog! :)

      Vymazat
  12. Outfit ti slusi.

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  13. Tak tenhle outfit mi teda padne do noty jak blázen! Moc ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  14. Cool look! I'm loving the outfit!
    XX
    http://www.sozudo.no

    OdpovědětVymazat
  15. So many wonderful dresses minel madison james gowns reviews waiting for your option if you want to be a beautiful lady,minel minel chadstone reviews please choose our dresses.minel watters wedding dress reviews

    OdpovědětVymazat

Johana Koliandrová. All rights reserved. © .