Beauty: New in cosmetics #1

/ čtvrtek 21. ledna 2016

Poslední dobou jsem si pořídila a dostala docela dost nové kosmetiky. A tak mě napadlo proč vlastně neudělat i takový kosmetický new in. Baví mě zkoušet různé značky a produkty a pořád se snažím samozřejmě hledat nějaké co nejpřírodnější a šetrnější a netestující. Jsem tedy pořád jen v procesu a nebudu zastírat, že ty testované nepoužívám. Například Mac a některé ty drogerkové. Ale postupně tak nějak objevuji a zkouším. Budu ráda, když třeba někomu s některým z tipů pomůžu a zároveń, když se třeba podělíte o své dojmy. Pokud jste nějakou z těch věci jež zmiňuji zkoušeli, či jaké jsou vaše oblíbené, v poslední době otestované produkty, tipy a tak. :)


Hrozně mě mrzí, že se tahle značka u nás neprodává jinak bych už toho měla mnohem více. Značka je z USA, netestuje na zvířatech a má perfektní designy produktů. Měla jsem ještě matnou rtěnku, kteoru jsem vám představovala zde bohužel jsem jí ztratila. O paletce jistě ještě uslyšíte. Ale již jste ji spolu se rtěnkou mohli vidět v tomto outfitu. Líčím se s ní poslední dobou poměrně často takže jí mám důkladně otestovanou. Stíny mají skvělu výdrž a pigmentaci. Jdou z nich vytvořit i nude looky nebo výraznější a rudé. Je to prostě super variabilní paletka. Černá rťenka je taky naprosto skvělá je krémová, ale drží skvěle, nerozpíjí se a pigmentace? Stačí jedna vrstva. Ač se říká něco o podvodech majitelky značky, já tomu prostě nemůžu odolat. Se všemi jejich produkty jsem zatím 100% spokojená. 


Keihls čistící gel - tenhle gel momentálně používám pořád a pořád. Vůně je taková trochu lékárenská což mě u téhle značky nepřekvapuje. Nicméně skvěle čistí pleť a má příjemnou texturu. Naprosto skvělý gel na čištění pleti, ty drogerkové se tomu samozřejmě nedají rovnat. Samozřejmě netestováno na zvířatech.

Phyris Intelli balm - tato značka mi byla představena nedávno a jsem z ní naprosto nadšená. Na prezentaci bylo představeno spoustu skvělých produktu a mezi nimi i tenhle oličovací/čistící balzám. Naprosto skvělá univerzální věc. Stačí si toto nanést na obličej i oči a v minutě jste odlíčení. Zároveň pleť nevysušuje a je šetrný. Taky teď používám k odličování když nestihám a vlastně i když stíhám.

Mixa čistící micerální voda - tuhle micelárku používám už déle a mezi tím jsem vyzkoušela xy jiných. Kromě biodermy mi tahle vyhovuje nevíce. Jakožto uživatel čoček taky ocením, že opravdu okolí očí absolutně nedráždí, nemá parfemaci a oceňuji pumpičku. Ve srovnání s Biodermou je potom jasná cena. Mica je mnohem levnější a abych pravdu řekla přijde mu stejně tak dobrá. Kdo nevyzkoušel, do toho.

AVON - bylo mi zasláno k Vánocům od Avonu pár produktů a tak se podělím o dojmy.

Micerální voda nudra effects - tahle micerální voda mě zrovna nenadchla. Má příjemnou parfemaci, ale na oči nanášet nelze, s pletí jsem zatím žádné zázraky neshledala a tak raději zůstanu u své milované Mixy.

Rťenka odstín Burnished - příjemná krémová textura a navzdory tomu jak to vypadá, tak taková cihlovější barva. Výdrž není až taková extra, ale taková "rtěnka do kabelky" skvělá věc.

Avon Magic effect lak na nehty - z tohohle laku jsem byla nadšená. Má nádhernou metalickou stříbrně tmavou barvu.. Hezky třpytivý a vydrží. Jediné mínus je oslakování, jako u všech metalických laků... je to prostě o dost těžší :D

Avon supershock gelové linky - ty jsem tedy ještě neotestovala, nejsem fanda gelových linek a tak přemýšlím, že je zařadím do nějaké giveaway.

Mac olejový odličovač - pokud máte někdo sušší pleť rozhodně dopošučuju tenhle odličovat. Koupila jsem si ho v cestovním balení, když někam jezdím na víkendy. Má příjemnou vůni a dobře odličuje. Jen tedy na oči není úplně ideální.

Mac minerální korektor - mám samotřejmě ten nejsvětlejší odstín a musím říct, že vždy jsem měla s krytím korektorů problémy. Mám obří kruhy pod očima, ktero jsou zkrátka vrozené a většina korektorů mi je vždy buď nezakryla pořádně a nebo vytvořilo něco neskutečně nevzhledné cosi pod očima. Tenhle tekturý korektor má pečující účinek a zároveň dokonale kryje a neslívá se do linek. nanáší se pomocí takového toho houbičkového štětečku což mi taky vyhovuje.

Mac make-up waterweight - novější make-up od macu. Vždy jsem používala havně asijské BB krémy, ale chtěla jsem zkusit něco kvalitnějšího a po dlouhé době taky make-up. Moje požadavky? Lehkost, sjednocení, krytí lehké, světlý, dodá pleti zář, svěží efekt. A to vše tenhle make-up splňuje. Dávkujete ho pomocí aplikátoru, dlouho vydrží a pleť skvěle sjednotí. Nepotřebuju extra krytí takže mi vyhovuje a na pleti ho vůbec necítím.. přijdu si jako bych ani nebyla nalíčená a přitom má super efekt. No prostě nr. 1.

Phyris korektor age control - tenhle korektor bohužel nemůžu momentálně najít, ale chtěla jsem vám o něm napsat. Je hned po Macu další na mém top seznamu. Navíc má hrozně zajímavý dávkovač (až ho najdu ještě vám ho ukážu) má takové štětiny hned na konci aplikátoru, takže tím můžete i koretkor rovnou rozetřít. Je zároveňi pečující a skvěle kryje.

Astor lip butter matte - Tyhle másla na rty jsem si zamilovala. Nedá se teda říct, že by měli extra výdrž, díky tomu jak jsou krémová. Díky tomu rty vůbec nevysušují rty a zároveń mají skvělý matný efekt. Tenhle "elegant nude" odstín je perfektní. Taková tmavší nude barvy. Kdo shání rozhodně po ní v drogerce šáhněte.

Urban Decay Naked 2 Basics - nějakou Naked paletku chci vyzkoušet už dlouho a pod ruku se mi dostala tahle základní. Jsou tam přesně ty odstíny, které potřebuju k basic naked líčení a zároveň s ní můžu vytvořit i výrazný tmavý look. Ideální paletka na cesty. Stíny jsou téměř neprášivé a mají úžasnou pigmentaci. 

Urban Decay řasenka Perversion - o téhle řasence každý básní. Na mé řasy mi přijde možná moc mohutná a kartáček až moc štětinatý, ale myslím si, že to je i o zvyku. Jinak má skvělou výdrž a nedrolí se. A to balení samozřejmě je taky úžasné.

Urban Decay tužka na oči - metalicky modrá tužka na oči byl dárek, úplně bych si jí k sobě nedokázala představit a ještě jsem jí nezkoušela, ale myslím, že by se s tím dal vytvořit super party look. Takže určitě jí ještě na mě uvidíte. Co jsem otestovala tak má vážně nádhernou královsky modrou barvu a pigmentaci.

Georgio Armani kompaktní pudr Luminious silk - na tomhle pudru mě upoutalo to, že krabičku a náplň si kupujete zvlášť. Tím pádem jdou zvlášť výdaje na obaly a je to samozřejmě ekologické. Pudr není extra prášivý, jen tak jak pudr má. Takže vydrží a nezanechává na pleti takový nepřirozený film. 


Lime Crime Unicorn rťenka - o té jsem již psala výše, zde je jen její swatch. Naprosto dokonalá černá. Odstín se jmenuje Stylleto.

Mac satin rtěnka odstín Cyber - fialová je prostě skvělá barva. K Mac rtěnkám už není co dodávat. Nevím jak je to teď s jejich testováním, testují pořád nevíte někdo? Nicméně Mac je zatím bohužel taková moje slabost. Tahle rtěnka má teda nádhernou pigmentaci, dokonalý odstín a o výdrži ani nemluvím, Já jí používám s konturkou Nightmoth.

Gabrielle Salvette voděodolné oční linky - o Avon linkách jsem psala výše. Chtěla bych představit a hlavně doporučit tyhle linky, tkeré jsem náhodně objevila v drogerii, když jsem hledala nějaké jiné na vyzkoušení. Protože nevím jak vy, ale zatím jsem ty ideální linky co by mi vyhovovali jak výdrží tak nanášením... prostě jetě nenašla. Používala jsem jedny od Rimmelu, ale tyhle musím říct mi vyhovují více a navíc jsou voděodolné. Mají takovou tu tvrdší špičku na nanašení (kterou se mi to aplikuje zkrátka nejlépe). Vodě opravdu odolají a nemažou se. Takže mi vydrží celý den i večer. Určitě se po nich v drogerce mrkněte. :)

Doufám, že se vám článek líbil a budu ráda za vaše odezvy. Jak už píši na začátku - když napíšete jaká kosmetika vyhovuje vám a jestli máte zkušenosti s něčím z kosmetiky co jsem v článku zmínila. Každý tip a radu uvítám, pořád tak nějak hledám a zkouším různé nové zajímavé produkty. A to jsem dřív vůbec na kosmetiku nebyla :D.

P.s. poslední dobou přemýšlím, jestli by vás třeba takovéhle obsáhlejší spíš než v čtení nebavili třeba ve videu? Nic neslibuji, ale napadlo mě to zkusit. Bylo by to možná záživnější, já bych se třeba otrkala a kdo ví. 

12 komentářů

  1. Co jsem četla různě, tak Kiehls testuje? Nebo máš jiné info? Protože vážně dlouho chci od něj něco zkusit, ale potom, co jsem ho viděla na všech seznamech testujících značek, mě to docela přešlo..
    MAC pořád testuje, i když je to pořád stejné "when required by law", aby mohli prodávat v Číně..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja jsem prave zmatena... Keihl's jsem cetla, ze netestuje. I na jejich vyrobcich jsem to snad videla napsane. Mozna je to tak jak jsi psala, ze v Evrope jsou netestovane vyrobky, ale jinak testuji. Zkusim zjistit vic! Kdyztak o tom podam info. Rozhodne tahle tematika u me na blogu bude jeste hodnekrat. S tim Macem jsem prave zklamana... cetla jsem neco jak presunuli vyrobu, ze by testovat nemeli, ale urcite testuji jinde. Bohuzel mam tu znacku rada, ale uz zacinam resit, ze diky tomu je prestanu kupovat.

      Vymazat
  2. Video by bylo super! :)

    Jinak nemám úplně přesné informace, ale mám dojem, že kvůli regulacím Evropské unie se u nás produkty testované na zvířatech prodávat nemůžou...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, tady jsem k tomu našla bližší informace. :)


      http://www.pokusynazviratech.cz/konec-krute-kosmetiky-v-evrope.htm

      Vymazat
    2. Nemůžou, ale není to nijak přísně kontrolováno. A ono je celkem jedno, že výrobky pro evropský trh nejsou testované na zvířatech, když ty společnosti stejně na zvířatech testují. Jen jiné výrobky. Pořád tou koupí přispíváš na testování.

      Vymazat
    3. Tak snad se konecne brzo do nejakeho pustim. Bylo by to fajn oziveni :) Jinak dekuju za odkaz to jsem rada, ze v Evrope je to zakazane /ani jsem to nevedela/. Je pravda, ze ty znacky pro jiny trh nez EU testovat muzou a pak je podporujes... je to tezky. Doufam, ze v budoucnu se to zakaze uplne vsude.

      Vymazat
  3. S mamkou taky používáme mixu, objevila ji hlavně v době, kdy měla stále zarudlé a suché oči a mixa byla to jediné, co ji oči ještě víc nevysušovalo. Odlíčí všechno a vůbec nedráždí, je super.

    OdpovědětVymazat
  4. Kiehls není špatný, ale co mě fakt poslední dobou bere jako pečující kosmetika je Dr.Hauschka. Netestovaná na zvířatech, 100% přírodní a fakt mi na suchou citlivou pokožku pomáhá!
    Jinak tu Mac rtěnku už chci dlouho koupit, tenhle odstín je tak hříšně krásný..

    OdpovědětVymazat
  5. Lime paletka má fakt skvělý obal a obecně se mi všechno (vizuálně) moc líbí :) :D.

    OdpovědětVymazat
  6. Velmi zajímavé odstíny. Ta rtěnka obzvláště.

    LIFESTYLE//FASHION BLOG

    OdpovědětVymazat

Johana Koliandrová. All rights reserved. © .