Never trust the living

/ pátek 15. ledna 2016

Beetlejuice. Beetlejuice. Beetlejuice. Nikdy tohle jméno nevyslovujte nahlas třikrát, jinak toho zcela určitě budete litovat. No každý, teda alespoň fanoušci Burtona tenhle film znají. Ti kdo ne - rozhodně se koukněte. Fajn ujetá (jak jinak) komedie. Poslední dobou mám hodně myšlenek a vůbec mi nejdou urřídit a vepsat do článku, je toho tolik. Snad mi odpustíte, když se tentokrát moc nerozepíšu a už vůbec ne o nečem podstatném. Berte to jako čistě outfitový článek, snad se vám outfit bude líbit - taková moje klasika. A taky jak jsem si uvědomila, ještě nemám na fotkách tenhle super kabát z Primarku, kde jsem si koupila mimochodem i tohle skvělé triko právě s potiskem Beetlejuice.

P.s. na krku mám náhrdelník z Eppi, které mi pro vás jako dárek slevový kód na 10%. Stačí zadat při nákupu: Milkwoman_10 a uplatnit jej můžete do konce ledna.

coat, t-shirt, rings PRIMARK
shoes VAGABOND
bag ZARA
hat ZOOT
scarf LINDEX
necklace EPPI

10 komentářů

  1. Ten kabát je skvělej, v Primarku se občas dají najít poklady :) A moc ti to sluší, beru to tedy pouze jako outfitový článek ;)

    OdpovědětVymazat
  2. skvelý outfit, tento tvoj štýl je mi veľmi blízky :) inak super rúž! môžem sa spýtať, aký to je?

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju :) Rtěnka je Diva od Macu - je úžasná, můžu doporučit.

      Vymazat
  3. Tričko! Ahh!! <3 Krásný outfit, jako vždy.. :)
    Nikola Mills

    OdpovědětVymazat
  4. Ten kabát jsem v Primarku viděla! :) Vypadal super, ale mně neslušel :( :-/
    Jinak super outfitový fotoset :):)

    INKA blog

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, Rony se vrací zpátky. :D (Nevím, jestli si mě pamatuješ, na instagramu ale ještě žiju. :D) Moc ti to sluší, nezhustly ti za tu dobu vlasy? Nebo se mi to zdá... Každopádně film je boží a připomněla jsi mi, že jsem ho dlouho neviděla a měla bych to napravit. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahooj, jasne, ze pamatuju:) tak to je dobre, ze jsi zpatky! :D nevim jestli mi zhoustly, ale pravda, ze je ted citim lepsi...to typrirodni sampony! :D Jinak moc dekuju a film si urcite zase pust. Je proste supeeer:)

      Vymazat
  6. krásnější a krásnější!

    OdpovědětVymazat
  7. Are you tired of searching beautiful wedding dresses and prom dresses with high quality and best fit?clavonna jacquard dress canada reviews gives you a surprise.clavonna chabanel street montreal prom dresses reviews

    OdpovědětVymazat

Johana Koliandrová. All rights reserved. © .