Hair chalk

/ úterý 24. června 2014


Na léto není nic ideálnějšího než si hodit trochu barev do vlasů ať už na festival nebo jentak. Je několik způsobů a jeden z těch dočasných jsou křídy na vlasy. A tak mě napadlo, že by vás to mohlo zajímat a udělala jsem recenzi. Nejdřív jsem si chtěla udělat proužky, ale pak se mi hrozně zalíbila tahle tyrkysová barva a udělala jsem si tím celé ombre - škoda, že to není na dýl :D Křídu na vlasy mám z www.pastelovebarvy.cz a přišla mi rychlostí blesku. Víc informací se dočtete v článku a ještě při té příležitosti jsem nafotila outfit, který bude někdy příště :)


V balení mimo barevné škály kříd (můžete si vybrat po kolika balení chcete) je i igelit a igelitové rukavice abyste se nezabarvili a neměli barevné všechno ostatní až na vlasy. Podle návodu jsem pak vlasy nabarvila, na vlhké vlasy mi to ale moc nechytalo a tak jsem si ještě přizvala na pomoc misku s vodou a když jsem vlasy čerstvě namočila křída barvila hladce (tip: trochu je dobré namočit i křídu). Vlasy jsem pak měla v pár minutách nabarvené. Problém byl sice trochu s úpravou, i když jsem zažehlila křída přeci jen prostě barví. Takže jsem měla trochu barevné tričko, ale to nevadí, není to nic co se nedá umýt a člověk si tak může bez problému užít svojí barevnou hřívu :)


26 komentářů

  1. Och tak to je drsné! :)))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá to opravdu dobře, já už nad nečím takovým přemýšlím dlouho. Před nějakou dobou jsem měla barevný lak na vlasy, ale jelikož já mám tmavé vlasy, tak to moc nešlo vidět a měla jsem od toho barevné oblečení. U těch pastelů se obávám toho stejného.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zjistila jsem, že záleží jakou barvu si vybereš, když jsem zkoušela tmavší jako fialovou tak to tolik vidět nebylo - ale šlo by to jen bych to musela jó hodně barvit a barvit. Ale tahle tyrkysová a světlejší barvy jsou v pohodě :) Barví to teda, ne že ne, jak píšu v článku, ale oblečení se v pohodě vypere. Píšou i na těch stránkách jaké barvy jsou vhodné pro nás tmavovlasce :D Já chci právě vyzkoušet ještě sprej, jaký bude.

      Vymazat
  3. tedaa tobě fakt sekne!! a nikdy bych neřekla, že ti ta křída takhle chytne když máš docela tmavé vlasy! :O <3

    OdpovědětVymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  5. Paráda Johanko. A je to na jedno umytí dole?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano ano je to jen na jedno umytí. Já jsem to teda tolik nezažehlovala, tak když to možná člověk zažehlí a víc zafixuje vydrží to tak dvě, ale jinak je to na jedno a v pohodě se to smyje :)

      Vymazat
  6. Ano zase jsi se překonala :) těším se i na zbylé fotky v outfitu.
    Barevné vlasy jsou úžasné a moc ti sluší :))

    OdpovědětVymazat
  7. Your hair looks beautiful! Love your look.
    Xx
    Rhea
    www.fuss.co.in

    OdpovědětVymazat
  8. Tak to vypadá božsky! Sluší ti to! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Tyjooo! Po těch toužím už dlouho ale nikdy jsem tomu moc nevěřila... ted' jak to vidím, tak se do nich asi taky pustím! Vypadá to bezvadně! :) Po umytí už je barva ale asi pryč, cooo?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě jo, je to super prostě takové na jeden den - jak říkáš vydrží to tak jedno umytí, ale svůj účel to splní dokonale! :)

      Vymazat
  10. Tie vlasy vyzerajú perfektne <3 Ináč tá taška je dokonalá :3

    OdpovědětVymazat
  11. Nerozčesávajú sa ti ťažko vlasy? Ja som mala kriedou nafarbené na fialovo (na čiernych vlasoch, Loreal hair chalk) a aj keď to malo vydržať iba 2 týždne, farba sa mi držala na vlasoch vyše mesiaca (nie že by mi to vadilo :D). Mala som však pocit, že nafarbené miesta sú dosť suché a keď sa farba vymývala tak to dosť aj mastilo...

    LadyinBlack

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No rozčesávají se hůř, křída trochu práší a je to celé takové sušší jak říkáš, ale výdrž je tak na jedno umytí aspoňu mě to tak bylo, vyloženě jsem se to i vymít snažila protože jak to barvilo trochu, tak spát s tím v polštářích se mi nechtělo. Takže podle mě je to tak na jedno max dvě umytí a je to dole :)

      Vymazat
  12. To vypadá bezvadně, na jak dlouho to asi vydrží? :-)
    www.bokattyna.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju:) Mě to vydrželo na jedno umytí je to fakt taková jednorázovka :)

      Vymazat
    2. Tak to je fajn, alespoň se pak nemusíš bát že se ti měsíce bude odmývat barva do jakéhosi paskvilu :-) To se mi vážně líbí :-)

      Vymazat
  13. Tak to je naprosto boží! Rozhodně do toho půjdu taky, děkuju za tip :)
    Strašně moc ti to sluší, ta barva i celková úprava vlasů :)

    OdpovědětVymazat
  14. Ty vlasy jsou boží!!! ♥ Moc ti to sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  15. Zrovna jsem včera zkoušela taky nějaký ten experiment... a musím říct, že se mi to moc líbí, jen... problém je s tím barvením. Mám vlasy kratší, než ty, takže když jsem měla tu modrou na koncích, tak jsem nakonec dopadla jako taťka Šmoula nebo někdo, kdo zrovna odešel z natáčení Avatara a zapomněl se odlíčit :D Je to docela síla, příště asi trochu dýl žehlit a trochu míň barvy, protože mi to barvilo vážně hodně. Ale jsem ráda, že jsem se konečně i někde dočetla, že to někomu barvilo, všude jen samé, jak je to úžasné a jak to skvěle vypadá, což je pravda, ale chtěla jsem zjistit, jestli je chyba na mojí straně, nebo to prostě akorát barví a nic s tím nenadělám :D

    OdpovědětVymazat
  16. Chci se zeptat, neušpinila se ti žehlička? :O :)

    OdpovědětVymazat

Johana Koliandrová. All rights reserved. © .