Hole in my soul

/ sobota 21. června 2014

Hezký den, doufám, že teď už mě budete číst zase pravidelně :) S výjimkou toho, že mě za týden čeká Španělsko na které se už moc těším. Jakou dovolenou plánujete vy? Co se outfitu týče, pořád se v crop topech cítím trochu nesvá, ale hrozně se mi líbí a tak myslím, že je to jen o zvyku. Volnější bílé kraťasy  jsem našla na Persunmall (tady) a musím říct, že jsou moc pohodlné.  A asi moje první jinak barevná kabelka je pořízená ze slev v H&M.  Asi není k přehlídnutí díra v silonkách,  nechtěla jsem je hned kvůli malé dírce vyhodit a ani jsem žádné jiné neměla :) Schválně by mě zajímalo jak vydrží silonky vám? Jestli nejsem jediná, která je má pomalu na jedno nošení - a to s nimi nic nedělám :D



PERSUNMALL shorts, necklace / H&M bag / ZARA top / GATE hat / MANGO shoes, jacket

Photos by Tess

29 komentářů

  1. Si nádherná a ten klobúk je fakticky úžasný :O :3 Ja to mám so silonkami asi podobne. Mám ich na sebe raz a potom už sú roztrhané a ani sama neviem prečo a od čoho :DDD

    OdpovědětVymazat
  2. áách Španělsko, Ty se máš, jist to bude super! :)
    S crop topy jsem na tom úplně stejně, vždycky se čas od času leknu, že jsem zapomněla tričko, když ho mám na sobě :D Ale Tobě opravdu moc sluší, nemáš důvod cítit se nesvá...ikdyž naprosto rozumím :D

    OdpovědětVymazat
  3. nos crop topy, máš skvelú postavu. <3 mne väčšinou silonky vydržia dosť dlho, ale raz som si kúpila nejaké špeciálne proti roztrhnutiu a do dvoch dní boli celé dotrhané.:D

    OdpovědětVymazat
  4. Krátké topy se letos mooc líběj i mě, ale přesně jako ty, také se v nich moc necítím. Ty vypadáš ale fantasticky! :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherný outfit! :)))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. crop topy určite nos! :) vyzeráš v tom skvele.
    a silonky .. tie mi vždy vydržia maximálne do poobedia, ale väčšinou už ráno si v škole sadnem na nejaku hroznú stoličku a silonky zrazu mohli ísť do koša :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju:) haha presne vim co myslis s tema silonkama :D Je to sileny, to vazne nevynalezl nikdo nejake pevnejsi? :D

      Vymazat
  7. Do Španělska se chstám taky, ale až v Září...tak uvítám nějaké tipy :) A ten crop top i kabelka(mám ji taky) jsou super!

    OdpovědětVymazat
  8. Jee kam do spanelska jedes? Taky tam budu:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem zas ten název místa zapomněla :D Vím, že to bude nějaké městečko poblíž Barcelony. A kde ty tam budeš? :)

      Vymazat
  9. jsi kouzelná, hlavně na čtvrté fotce! :) a můžu se zeptat, není to foceno někde zhruba mezi Palladiem a Florencem? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju:) Nene je to focené u smíchovského nábřeží :)

      Vymazat
  10. Moc ti to sluší :) Užij si Španělsko, hned bych tam taky jela!:)

    OdpovědětVymazat
  11. Já mám díry na silonkách skoro vždy :D. Neřeším to, protože bych byla na mizině, kdybych si pokaždé musela kupovat nové :D.
    Ta kabelka je super :-))

    OdpovědětVymazat
  12. ty kraťasy s kabelkou jsou dokonalé! a se silonkama a crop topama to mám úplně stejně :/ :D

    OdpovědětVymazat
  13. Nádhera :33 jsem zvědavá, čím tento post překonáš příště :))

    OdpovědětVymazat
  14. prom dress slit
    size 24 evening dress
    mesh prom
    Surprised by very expensive price of prom dresses and wedding dresses in various shops? You want to buy these dresses with high quality and cheap price? www.jadegownshop.co.uk provides you a good choice.

    OdpovědětVymazat

Johana Koliandrová. All rights reserved. © .