Remington IPL6000F - domácí trvalá IPL depilace

/ čtvrtek 19. června 2014














Asi neexistuje žena, která by nechtěla mít pořád hladké nohy, podpaží atd. a netrápit se přitom se žiletkami a jinými výmysly. Existují různá laserová studia, kde můžete nechat za několik sezení tisíce, ale Remington přišel s lepším řešením a to sice se zázrakem nazvaným IPL6000F i-Light Pro Face & Body IPL Hair Removal System. Pravda, není nejlevnější, ale vzhledem k tomu, že ho máte doma a můžete si depilaci provádět kdykoliv a kolikrát chcete se oproti návštěvám studií (to vás ve výsledku přijde ještě na víc), voskovým depilacím klidně i žiletkám vyplatí. O co se vlastně jedná? Je to strojek vyvinutý ve spolupráci s dermatology. Funguje na principu IPL záblesků čili je depilace zcela bezbolestná. Stačí jen přiložit a zmáčknout tlačítko a opakovat a opakovat. A jaké jsou tedy účinky? Moje postřehy čtěte dál v článku.


V první řade bych ráda zmínila probíhající akci, a to především pro ty, které přístroj zaujal a rádi by ho sami vyzkoušeli. Do 30.7.2014 probíhá totiž  akce,  kdy si přístroj zakoupíte a máte 60 dní na vyzkoušení, v případě, že by vám nevyhovoval ho můžete zcela bez problémů vrátit! Zakoupit můžete třeba na www.remivar.cz nebo www.datart.cz :)

Spočítali jste si kolik jste za svůj dosavadní život utratili za žiletky či jiné holící metody? Nepochybně dost a tak proč neinvestovat do něčeho trvalejšího... Já osobně se s touhle otázkou už nějakou dobu zabývám a tak jsem byla moc ráda, když se mi do ruky dostal právě tenhle přístroj, který jsem začala náruživě testovat. 

Upřímně nikdy jsem nečekala od takových věcí zázraky, ale vždycky jsem si říkala, že by bylo skvělé kdyby fungovaly. O to větší potěšení pak zažijete, když opravdu fungují! Kdo v tom hledá složitosti, ať přestane. Užití přístroje je zcela jednoduché - i když jsem se nejdřív docela prokousávala návodem. Potom už to ale šlo hladce.

Jak to šlo? Nejdříve jsem přiložila k přístroji ruku na čtečku (viz. fotka výše). Pokud čtečka zasvítí zeleně, znamená to, že je pro přístroj vaše pleť vhodná, pokud ne, zasvítí červeně a přístroj se sám vypne. Ale nebojte se, až na ty s hodně tmavou pletí či světlými chlupy je depilace účinná. Poté jsem si navolila stupeň intenzity, kterých je 5. Samozřejmě s nejlepšími a nejrychleji viditelnými výsledky dosáhnete s tím nejvyšším, záleží však na vás, který stupeň nejvíce snesete.  Postupně s přístrojem posouváte a na každé oblasti zmáčknete tlačítko pro záblesk. Záblesk trochu hřeje, ale není to nic bolestivého. Já jsem začala testovat oblast podpaží se stupněm 4 a zhruba po 2-3. týdnech jsem viděla výsledky. S dalším a dalším používáním chloupky postupně mizí úplně a já už se těším až budu moct žiletky zcela zahodit :D

Neshledala jsem na přístroji žádně mínusy. Sice chvíli trvá než zcela úplně chloupky zmizí, ale stojí to za to. Remington slibuje, že po delším používání chloupky zmizí zcela. A po tom jaké vidím výsledky o tom nepochybuju, určitě je třeba akci opakovat pro trvalé výsledky, ale trpělivost se vyplácí... Tak jsem sama zvědavá :)



Přístroj můžete použít na oblast bikin, podpaží, obličej, nohy, ramena, ruce, zádech či hrudníku. Křemičitá žárovka s dlouhou životností má neskutečnou výdrž, takže se nemusíte bát, že jí budete hned měnit. Uvádí se, že vydrží cca. 65 000 záblesků. Na podpaží jsem měla tak 5 záblesků, tak si to spočítejte :) Menší místa jsou samozřejmě v minutě, větší oblasti jako nohy můžou zabrat 10-15 minut, ale stojí to za to.

Sečteno a podtrženo, je i-Light Pro něco, do čeho se vyplatí investovat, pokud stejně jako já nemáte rádi holení a věčné zápasení s žiletkami :)

20 komentářů

  1. Máme tenhle přístroj doma, jen asi trošku jinou verzi. Každopádně zrovna před týdnem jsem ho vytáhla a první záblesk mě docela dost zabolel, lekla jsem se a navíc to v tom okamžiku vyhodilo pojistky. :D Dost se tedy bojím do toho jít znovu. A to jsem navolila druhý nejmenší stupeň záblesku.. :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Faakt? A jakou verzi máš? od Remingtonu? Já jsem se právě bála, že to bude bolet a tak... první zmáčknutí mě děsilo, ale šlo to v poho a nebolelo a pojistky v cajku :D Tak to nevím jakto, že u toho tvýho je to tak :/

      Vymazat
  2. Já jsem tohle světýlko děsně chtěla, ale na moje blonďatý chlupy to vůbec nefunguje, takže budu asi doživotně odkázaná trpět u vosku. Fakt jako tohle se evoluci nepovedlo, měla nás dávno odchlupatit!

    OdpovědětVymazat
  3. To zní hrozně zajímavě, super článek! :) ..Já mám docela světlé a tenké chloupky, ale podpaží bych chtěla mít bez chloupků úplně, to je pravda! To by bylo senza! :)

    OdpovědětVymazat
  4. teeda to vypadá fakt skvěle,představa života bez žiletek je opravdu úžasná! :) :D

    OdpovědětVymazat
  5. O domácím IPL už jsem před nějakou dobou slyšela, když jsem pracovala pro Philips. Vyrábějí totiž hodně podobný přístroj (je o něco dražší, ale zase má ještě delší životnost). Docela jsem o investici přemýšlela, ale zatím se mi všechny mé úspory vždy podařilo zatáhnout ve slevách :D
    Tak třeba k Vánocům... Určitě je to šikovná věcička! :)

    OdpovědětVymazat
  6. už som na tento zázrak pozerala... holenie mi totiž robí hrozné problémy (vrastanie chlpkov a tak), hoodne o tom premýšlam, ale určite bude rozhodovat aj moja financna situácia :D

    http://byfoxygreen.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  7. jééé Johanko, to je super... pořád jsem se na IPL chystala, ale myslím, že by mi to bylo příjemnější, jak dlouho ještě budeš testovat ? že bys podávala průběžné zprávy, je to přece jenom větší investice, ale kdybych věděla, že to bude účinné, tak už střádám do prasátka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No na podpaží už skoro žádné chloupky nemám, ale testovat ještě budu, přístroj by se měl požívat ještě nějakou chvíli potom aby měl trvalý účinky a určitě bych mohla udělat potom už finální článek s výsledkem a nebo ti můžu dát vědět jestli chceš :) Myslim, že ty jak si tmavý typ, tak by ti to určitě mělo fungovat jako mě :)

      Vymazat
    2. Děkuju moc, kdyby se ti chtělo finální článek udělat, byla bych moc ráda, nebo ti za dva měsíce, kdy si ho chci pořídit napíšu, jak jsi na tom :) Já mám hodně světlou pleť, ale chloupky tmavé, takže si taky říkám, že by to mělo být ok. Bože, kéžby bylo možné žít zbytek života bez chlupů ! :D

      Vymazat
  8. Něco takového jsem si vždy přála - odstraní, ale bezbolestně ... jenže ty peníze, achjo. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty peníze jo no... na druhou stranu si vem kolik dáš třeba za žíletky za život dohromady a nebo na chození na depilaci, kde máš sezení za 600-800 a chodíš tam tak jednou za 4 týdny, to jsem si řikala, že se tohle docela vyplatí :D akorát najednou je to pálka no. Tak třeba ježíšek :)

      Vymazat
  9. Tyjo to bych chtěla zkusit =)
    Jak je s tím vrácením peněz ? Nikde jsem to neviděla. Platí to všech obchodech ?

    http://born-from-style.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To vrácení peněz by mělo fungovat tak, že si produkt koupíš a když nebudeš spokojená v pohodě bez problémů ho vrátíš. Mělo by to být předpokládám ve všem prodejnách datart a remivar :) Můžu se ti ještě zeptat pro jistotu jestli chceš :)

      Vymazat
  10. já jeden čas chodila na depilaci

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já taky a bolelo to pro mě víc než tetování :D Tohle je stokrát lepší a natrvalo :)

      Vymazat
  11. vypadá to zajímavě, určitě přístroj prozkoumám detailněji :)

    OdpovědětVymazat
  12. Konečně jsem našla někoho, kdo to zrecenzoval :D
    Uvažuji o koupi, ale přeci jen je to dražší věc, takže bych nerada, aby to pak leželo ve skříni jako epilátor :D

    Díky za recenzi :)

    INKA the BLOGGER

    OdpovědětVymazat
  13. Dobrý den, asi hloupý dotaz, ale je možné s tím depilovat celý klín nebo to je prakticky nemožné? Moc díky za odpověď.

    OdpovědětVymazat

Johana Koliandrová. All rights reserved. © .